Vår och sommar mode 2009

Hej alla kära blogg läsare nu ska mammatingeling bjuda på
vår och sommar mode.
Ni har väl fått vårkänslor lite i alla fall? Annars kommer det här.
Nu bjuder jag på mig själv men kom i håg att det är mitt
mode som jag ska se ut till våren och sommaren.
Alla människor har rätt att gå hur det vill kläder som kläder.

svarta leggins härlig varm tröja och mörka dior solglasögon.

80 tals bruden bjuder på vit blus och jenas kjol med ett tigger ansikte.
Ni vet väl att jag känner mig som en tiger i bland.
Jag ser ut som en 80 tals brud och det bästa är att jag har vit snus i munnen.

Liten fest här hemma har på mig mitt guld svarta linne och
min militärkjol om man kommer ut i lumpen i år så ska man
sjunga för skogens konung.

En riktig partyplinga kommer här med röd topp och vita byxor
och ett par röda matchande skor. *skål*

Min ljus lila tubtopp som jag älskar och mina slittna jeans.
På den bilden dansar jag ankdansen ner med baken.

Jag med min röda blus ett par mörka jeans som är långa
och ett par korta ljusa jeans.Har även vita stövlar på mig.

Kaxiga bruden mammatingeling arg ser ut som en halv gangster.
Har vit topp med rosa ruttor rosa skärp och kort kort jeans kjol.
Killarnas favorit till sommaren. Har även gråa sköna tajta mjuka byxor
på mig och även en svart hatt på huvudet. Jag försöker att säga att
grodan att han ska också vara med på bild.

Rosa linne ljusa korta jenas handväskan är gucci.
bild nr 2 svart tjock tröja *varm* ljusa jeans med slittningar.
Dansbilderna där jag dansar hihi.

Dans ska kolla hur långt man kan böja sig gick inte så bra,
Ruttig kjol svart väst vita stövlar. Också en fin bild om man vill
gå och festa eller bara vanlig vardags fin.
man bestämmer själv hur man vill gå.

Glad jeans med snörre på sidan och blå magtopp.
Fint till sommaren om man vill ha en brun mage.

nr 1 grönt linne svarta byxor.
Vit kjol och svart skinnjacka.

Kontorsbrud. måste betalla räkningar *phus*
svart kjol svart kavaj mörk bruna stövlar.

I år ska jag lära mig och spela golf börja redan och tjuvstarta  här hemma.
Måste vara fin på golfbannan har tagit på mig rosa kjol och blå linne då
syns jag säkert då lär jag inte få några hårda bollar på mig ;-P

härlig kort kort klänning med härliga färger min favo klänning.
nr 2 gul klänning passar bra till jeans.

Militärbruden korta korta shorts rosa linne mörka stövlar med klack.
Skulle passa bra och stå vid kungahuset och vakta under sommaren.
Tänk vad brun man skulle bli ;-)

Blommig klänning en riktig härlig brud man blir så glad ut av min klänningen
trivs så bra i den.
svart klänning med vita blommor.

Min gula klänningen byxorna har åkt ut av nu ska man
ut och bli brun.
nr 2 tunn tröja under den har jag en klänning.
Man kan även ha linne och kjol och sen tröjan eller vad
man nu vill och tycker.

Tack för att ni kollade på mammatingelingsmode nu vet ni ju ungefär
hur jag ska se ut till sommaren :-)
kläderna är köpa på gina bikbok Hm kapphal din sko och andra
vanliga kända butiker.
Pöss o tack
mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michaela

snygga bilder!!

2009-02-03 @ 18:39:15
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0