Äcklig fettis Pizza!


Usch fyfan vilken äcklig fettis pizza jag åt i dag *blä*
Hur  fett tror pizzarbaggarna att jag vill bli???
Jag vill absolut inte bli fett ut av en pizza som var massa
äcklig fett ost på och som bara rann *blå*
Mina baggare som jag alltid bruka köpa pizza ut av dom bruka göra
världens godasde pizza men inte i dag och tyvär så gjorde dom bort
sig.Kan säga att det är sista gången jag köper därifrån.
Smakade bara fett ost och massa tomatsås usch vad urket.

Jag hade varit jätte sugen på pizza hela dagen och F kom inte
hem förän 17:30 sen ringer hans kära mamma och vill baka bullar
i mörn ett hjäva dundrande tjat om dom där bullarna.
Hon hade spelat golf i dag i regnet som var så kul så i mörn passar
det att baka bullar.Jag kan själv baka bullar men min man tycker inte
om mina bullar så nu ska hans mamma lära mig hur man gör svärmors special
bullar.F tycker ju så mycket om mina bullar sa hon så det är bra att du lär dig.
Fan vad hon skämmer bort sin son han är redan kräsen som en katt ska
hon göra det ännu värre?Ja tydligen.
Ähh här får man fkatist äta mina bullar hur det än blir men hon vill
så gärna att han ska äta det hon gör.

När kl var 18:00 kom äntligen maten gott gott gott tänkte jag
som var hungrig som en varg.
Men tvi så äcklig fettis pizzan var.
men jag var hungrig så lite fick jag i mig.
Sen var jag jätt arg på Fredrik för han var trött och jag ville ut och gå
och han ville inte följa med mig.
jag får alltid gå själv för det mesta så det var det som gjorde mig så
förbannad arg att jag alltid måste gå själv.
Så det slutade med att jag inte gick :-(
men jag tänker tamefan inte låta honom sova i mörn jag ska upp
tidigt och gå på morgon promenad sen får han allt gå upp och lelka med
Filip :-) han har inte lekt med Filip på länge då han jobbat.
Och varje gång jag varit ute och gått i 2 timmar så måste jag ta med mig
barnvagnen och i bland är det skönt att inte köra vagn.
Så i mörn är det fria händer som gäller.
Efter promenaden ska jag leka o busa med filip så vi ska hulligana här hemma :-)
Haha F kommer inte få någon ro alls mohahaha.

Jag har typ suttit vid internet hela tiden sen filip gick och la sig.
Och jag letar fortfarande efter en pop overall letar för fullt här.
Pöss pöss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0