Fredags dax!


Blev ett lite sko köp i dag inför hösten


Yea yea yea nu är det Fredag på gång här hemma om 2 timmar slutar Fredrik
och sen är han arbetslös igen *hjävla patetiska sverige ge svenska folket jobb tack så
man kan leva som en svensson* Fan jag har inte råd med något längre :-P
Jag var och stor handlade i veckan och nu när man har stor kyl och frys köper man
på sig massa mat känner mig som en ekoore i bland haha.
Jag har bara 71 kr kvar på mitt konto *pank*
Och sen så hittade jag ett par skit snygga höst skor i dag och tur att man har
världens goasde kille som vill låna ut pengar till en skurk som mig.
Man kan inte lita på mig längre att få tillbaka sina pengar.Men tur är väl
det att jag inte lånar pengar så ofta :-D
Jag tror i alla fall att jag fick låna pengarna för att det var ett par ecco skor
som var skit snygga och min man älskar värkligen ecco det är det ända
sko märket han kör med.
Jag körde jämt med puma men sen så har man tröttnat på deras skor då dom
gör så uda modeller som inte jag gillar och färgen som jag vill ha på deras skor
stämmer aldig in på mig.Så senast jag köpte skor blev det något litet märke.

Vad har hänt mer i dag mammatingeling???
I morse så sken solen jippi äntligen sommar min korta klänning
for på mig på direkten och glad var jag som såg solen skinna in :-)
Jag hade lite sur humör i mörse då en hjävla fjortis parjat bil kom körande
kl 5 i morse och väckte mig.Sen kunde jag knappt somna om.
Jag avskyr att bo i stan men jag har en dröm och det är att få ett jobb snart
och kunna köpa hus ute på vischan då kommer jag att få ro och ha tjurar som
grannar ;-) Fan jag vill bo på landet tänk att sola naken tänk att gå hur man vill
utan att ha några grannar som stör sig på en.
jag känner att jag behöver inte på så centralt då jag inte festar längre hade inte
jag haft familj och varit den brud jag var en gång i tiden då hade jag nog aldrig vilja
bo på landet men min dröm är att bo på landet nu när jag har en underbar familj.

Jag passade även om att diska i dag min svärmor hade sagt att hon skulle komma
över i dag och jag kände  bara nej nej jag orkar inte med besök hon hade sagt
till f att hon ville baka bullar med mig :-P Och jag var inte alls så där bull sugen.
Men jag tänkte inte vänta på att hon skulle ringa för jag vet att hon bruka inte
ringa om hon ändrar sig så jag sket i henne och gick ner på stan.
kan inte slössa bort min tid och vänta på henne om hon inte hör av sig.
just som vi var på stan började det regna hjävla höst väder jag som trodde
på fredags sol i dag men fi fick man,
Gick runt i massa butiker men hittade inte ett piss.
Filip fick allt leka ute en stund i regnet som han ville vi gungade lite en stund.
När jag kom hem så hade inte svärmor ringt tänk vilken tur att jag gick ner på stan
man kan inte lite på den tanten.

Nu så sover Filip en stund och jag sitter här.
Jag föröskte sätta i hop en bilbana nu för en stund sedan men
usch så svårt det var inget som jag begrep mig på :-P
Jag tänkte att F o jag kunde köra lite race senare i kväll när Filip sover
men jag fixade inte att få ihop bilbanan :-( Fan vad dålig man är
men det var svårt.
Och fredrik var spel sugen i går och jag var rastlös men han gick och la sig
så det blev inget spelande i går.
Får allt se till att vi sätter upp bilbanan i kväll så vi kan race lite haha ajg är sugen
på det :-)
Men innan kvällen ska vi ha fredags mysdax det gillar Filip då bruka han ofta
få fredags popcorn som han gillar sen bruka vi se på en film.
kanske blir det bamse i dag vem vet.

Nej nu ska jag ut och surfa in på blocket och tradera och leta efter en
vinteroverall från pop.
Ja ni hörde rätt ja jag vet vi är snart i Augusti och nu börja folk att
sälja sina vinterkläder.Så jag vill vara ute i god tid och få tag i
någon pop overall innan vintern för en scgyst slant.
Tror jag behöver ha en 104 tillå med helst i grön eller blå
det blir fint på min son :-)
Tror faktist pop har ganska små storlekar då filip har en jacka i 98
som jag älskar som sitte perfekt nu.
Och köper jag en overall i 104 då kanske han kan ha den nästa vinter också
om jag har tur.
Filip hade en bamse overall föra vintern i st 92 och den var jätte trång och svår
att ta på sig på honom.
Man vill ju inte att vinterkläder ska sitta för tajt då han ska kunna röra sig i dom.
Så jag hoppas jag hittar en overall från polarn och pyret.
Har ju inte råd med en ny overall från pop till filip :-(
Så därför blir det en begangnat overall men det är många som köper
begangnade kläder och specilet bra kvalitets kläder som håller.

Så nu ska jag ut på pop jakt och ser om jag hittar något men det är ingen
pråtska än på ett tag men snart för månaderna bara skenar i väg.
Pöss på er alla mina kära blogg läsare ha det gött pöss pöss
/mammatingleing
[namnlös.bmp] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0