Polis jakt promenad.



Nåon som känner sigh skyldig när ni har jagat mig?
Måste allt bero på mina regnkläder och att jag
allt såg ut som en jockimocki ;.Dhaha

Nu är det kväll o jag har just komimit hem från min power walk.
Det är typ det enda jag har råd o göra motionera har tamefan inte råd
med gym kort :-( Och jag vill hålla mih i form för hälsan.
Jag var ute 1 timma o gick i ruskigt väder regnet bara atackerade mig kändes
det som.Jag gick upp för många långa backar det kämpar man sig upp men
man vet att det blir neråt när man nåt toppen ;-D
Så när jag var ute i alla fall så hade jag på mig min rosa paul keps
och mina svarta regnbyxor och rosa regn jacka och mina sexiga
rosa gummi stövlar.Hmm nu undra ni säkert hur jag såg ut.
Ja och den frågan ställer jag även till mig själv.
Funderar stort på om jag såg ut som en finsk jokimocki???
Kanske så gjorde jag det.
För i alla fall för när jag gick ner för backen då kom det en bil som
saktade ner inget som jag tänkte på precis kände bara att jag hade
bilen i röven men jag valde att inte vända mig om.
Sen så vinglade jag ju till lite då det var lite halt i backen så
det gick för fort ner och mina gummi stövlar åkte in i mina tor *ajaj*
Pust så åkte bilen om mig till slut och vad fick jag synd på då?
Det var nämligen farbror polis som hade åkt bakom mig.
Men sen så tänkte jag inte på någon polis mer.
Förän jag kommer ut på vägen då kommer en annan polis bil
en saab den föra var en volov.Hmm man började fundera på
om man såg lite ude ut eller varför det började köra sakta när
det såg mig???Haha jag vet att jag ser jätte lustig ut när jag är
ute och har på mej mina regnkläder men ni måste ha förstålese
att jag inte bli blöt som en katt.
När jag hade kommit ut en bit på vägen så kommer sama
polis saab igen och kör sakta om mig.
Snacka om jag börja inbila mig att jag ser tamefan ut
som en jokimoki när jag var ute där i renget.
Efter en stund så kom det ingen mer polis
så jag tänkte inte mer på någon polis förän jag nästan är
hemma då kommer sama polis volvo som jag såg första gången och
den smygger sig bakom mig och kör sakta sakta om mig.
Och stannar nästan vid övergångstället.
Men tur så åkte polisen sakta framåt.
Sen så var jag hemma phu och nu lär väl inte någon polis
komma.
jag tror tamefan att dom tog mig som en finsk jockimocki annars vet
jag inte varför dom ville spana in mig?
För snygg kände jag mig inte alls i dag när jag var ute.
hade det varit sol och jag hade haft korta kläder på mig
så hade jag tagit mig som snygg men nu när det
regnar så känner jag mig som en jockimocki.
Sov gott med er alla kära bloggisar söv så gött
god natt pössar pöss pöss /mammatingeling



Jag är as sugen längtar tills sömmaren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0