Pussel!


En gång så vart jag ett helt pussel eller vänta lite kanske har jag fel
nu när jag värkligen tänkte efter.Ja jag har fel det var en liten bit
som saknades och det var nämligen att bli älskad ut av en man.
Men tänk er jag hade nästan allt som en ungdom vill ha.
Vänner en mamma en pappa och så en syster och även
en jycke på detta.Jag var 18 år festade varje helg och lill lörag förstås.
Jag kände mig lycklig jag var kanske lycklig.Men jag saknade kärlek
ut av en man.Men jag kände mig som ett helt pussel bara en bit
ut av kärlek som saknades.Okej jag ska även erkänna för er att
lite trött på parken zoo stad var man då. men jag viste inte
då att den var stor om man gämför med andra städer :-P
Fi fick man när det äntligen sa *pang jag träffade min stora kärlek fredrik.
Det blev massa kramar som lede till en puss som vidare lede till tunga
kyssar och hångel sist så åkte brallorna ut av och vi hade sex för jämnan
haha som man har jämnt när man är ny kär då kan man aldrig vara i från
varandra utan att börja störd gråta.Det var aldrig någon tvivel på att
jag skulle flytta till han aldrig.Jag som hade träffat så mycket gott folk
tänkte inte ens på att det skulle vara svårt att få nya vänner.
Men tänk er så fel man ka ha och jag som trodde jag skulle
älska stan men så blev det inte  det var en liten by jag hade kommit till.
Vi hade även fått våran lilla son och det blev massa mys och gos med
honom han fick massa kärlek ut av oss.
Så alla kramar o pussar fick våran underbara gull unge.
Sexlivet blev inte alls mycket ut av ca 1 till 3 gånger i veckan vad är det?
Inte så mycket för min del men man har inte den lusten eller den orken att
orka med när man är nybliven mamma.Och stora bröst som spruttade mjölk
på killen det var ju snuskig.Det gick inte ihop helt enkelt.därför fick det bli minisex.
Nu har det gått några år min son är stora killen kanske snart dax för en till bebis?
Ett syskon till Filip?Nej jag vet faktist inte,Filip är snart 3 och det skulle vara gasnka jämnt
om han fick ett syskon när han är lite och inte när han är 10 det är ju nu han vill ha någon
att leka med.Jag ser ju att han har det mycket roligare att leka med andra barn
än när han leker med mig.
Men jag vet bara inte om jag är redo att bli mamma en gång till.
Då det hela pusslet jag var en gång i tiden är i bittar nu.
Jag vill bara hitta tillbaka till mig själv och att få orken tillbaka som jag hade
en gång i tiden.Även om jag får massa kärlek ut av mina killar
så finns det alltid något som saknas mina kära vänner saknar jag
men jag vill även ha nya vänner men dom vill typ inte ta in nya vänner
dom är nöjda med det vänner det har.
Jag känner mig så kall så tom och så ensam i bland.
Gå långa promenader leka med sonen och städa och baka
är det enda jag gör.Det vill jag inte jag saknar att ha folk och
umgås med....Jag gråter miljoner med tårar varje natt även om min
älskling ligger bredvid mig så gråter jag för jag vill inte vara ensam
och jag mår inget bra ut av det det ända jag vill är att ha folk och umgås med.
Och en lite stad med bra butiker som gör mig glad.
Hade jag sett hur min framtid skulle se ut så skulle jag ha valt en annan stad
eller bosatt mig i den stad jag är född i.
För det sägs ju att helt klart att borta bra men hemma bäst och vist
känns det mycket bättre att bara vara hemma där man ha allt och alla.
I dag är jag ett trassigt pussel alla bittar ligger huller och buller kan inte
någon sätta i hop mig? Så jag blir den brud Jag var en gång i tiden.
Det är min son och min älskling min underbara familj som jag har
som får min vardag att gå runt.Mina killar är det sötasde de bästa jag har.

pöss på er alla kära bloggläsare pöss pöss/
mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Michis

Det blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr =( kramar om

2009-07-27 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0