Veckan som sprang i väg.


Tittut nu är min mammatingeling tillbaka

Välkommen jag är tillbaka nu.

Mammas sötasde socker prins.
han är mitt allt.Jag älskar dig Filip pussar på dig.
Min underbara gullplutt plutt mums vad du är söt o charmig.


Tjoho vad veckan har gått fort bara sprungit i från mig typ.
Har inte alls blivit något skrivande här på länge.
Så lite uppadering är inget fel på en fredags kväll :-)

Så vi börja väl på måndag då mina kära föräldrar kom till
byhölan för att hälsa just på mig.Fan när dom kommer på besök
då känner jag mig värkligen som *Paris Hilton*haha.
Jag känner mig lycklig när jag får besök ut av folk jag gillar och
sen för att man kan vara sig själv helt änkelt.
Min familj kom vid mig runt 13:00 och med sig hade dom med sig
Filips trehjuling jag stog ute och tjoade så glad var jag för den :-)
Och självklart skulle Filip upp på trehjulingen och cykla i väg.
Så fikat som jag hade fixat fick allt vänta en stund.
Efter cykel åket blev det fika lite bullar o kakor som jag hade kvar
snart dax och fylla på kakskåtep har bara peppar kakor kvar nu
*mammatingeling får allt ta och gå in i garderoben och skämas*
Måste ju ha kakor när man får besök tycker jag :-)
Efter fikat tog jag mig en svänga med familjen runt stan eller
ska jag säga skogs stigen känns som det när man kommer in
i det affärer man har...I alla fall så fick jag med mig morsan in på lindex
rörigt var det och trångt var det inte att det var så mycket folk där inne
men min vagn som har breda bakhjul kom ju inte i mellan barn kläderna
och man vill inte lämna filip själv i vagen,
Så hjäkla trångt var det så mi shoppings stund förvandlades till en sur minn.
Fan man ska vl kunna gå in i affärer utan att ställa barnvagen i från sig.
Hjävla skogsparti eller vad man ska säga????????
Kom i alla fall in på intersport och skulle köpa mig ett par nya skor då
jag inte vill ha kvar mina röda skor ;-P men där var jag inte alls innte länge
luktar ju as illa där inne.Om man kommer in i en butik ska det lukta nytt
eller kläder och så men där inne luktar äcklig gammal mat as lukt
skit äckligt ju.Kan knappt gå in i affären utan att man får en grön
spy känsla i halsen.Men den lukten är alltid där och det beor nog på
att en resturang ligger i närheten men i alla fall lite mer luft väntiller kanske
skulle under lätta lukten eller vad vet jag.
Inge shopping i mitt skogparti jag kör bara på massa saker som åker
ner och där står jag och skämms och skyndar mig och plockar
upp det man haft ner *man vill ju visa vilken hjälte brud man är höhö.
Efter en halv timma på stan så kom jag hem och var arg som ett hungrig bi
jag kände mig som en älg.Vi åkte och köpte pizza och det var gott och det under lättade
den tråkiga dagen.Och på kvällen åkte vi i väg och spelade  drive in bingo.
Men vi vann inget piss men vad gör det vi hade i alla fall väldigt sköj i bilen...

Tisdag så blev det en tripp till Karlstad med mina gulliga föräldrar och sa det
pang pang blev massa shopping.
Där hade morsan och jag skit kul så kul har vi inte haft på länge :-)
Stackars gubben som var med han som inte heller gillar att gå i butiker
fick allt lida att se fruntimmerna springa runt i varända affär och shoppa loss.
Men så mycket köpte jag inte var tvungen att hålla hårt i plånboken.
Fast på gina så var det kanon rea och där köpte jag 2 par jeans för endast 198 kr.
*grymt billigt så ska jeans kosta för mig jag som är pank*
Fan myronra är dyrare än gina i bland och andra butiker.
*en STOR fett kaktus till myrorna för att dom tar dubbelt betallt*
Man kan inte sälja gammla kläder till dubbla priset eller samma pris det är sjuk
äckligt.Billigt som bara den ska det vara på myronra så alla har råd att
handla där.Alkholister som studenter ska ha råd att handla där utan att
betalla samma pris som för nya kläder.
Jag ska i alla fall lägga ut bilder på mina kläder någon dag :-)
Mina vita slitna jeans kostade bara 99 kr jippi *sommar snygg*
Och ett par stuprör jeans som blir bra till hösten.
Efter det tog vi oss en fika blev en negerboll och kaffe filip
fick smaka min och saft fick han.
Efter det så pissade Filip på sig ;-( och självklart så låg extra byxorna
i bilen orkade inte springa till bilen.
Tog mig en vända till cubus och där blev det att braka loss där var det rea.
Så en grön rutig skjorta fick filip och ett par jeans för 80 kr.
Måste ju bara passa på och köpa när man inte kommer in till stan så ofta
och inte heller är det rea varje dag.
Sen så åkte vi tillbaka till bonahölan och där gick morsan och
jag en promenad innan dom skulle hem.
Morsan och gubben har alltid hem längtan när dom är här.
Medans jag passar på och njuter va besöket.

Onsdag så blev det bara en lugn dag.
Lekte masa med Filip på dagen blev allt att passa
på och leka ute och trampa i väg på cykeln sen blev
det sandlådan och lekparken.
Till lunch så började det att regna :-( så var ute leken
färdig för dagen.
Blev allt att vara inne och leka med logo och bilar
som mammas prins älskar :-)
Vi hade en kul dag.
F jobbar ju alla dagar ju och ingen ledig stund med oss :-(
Synd det men snart är det över då det bara är 1 vecka
kvar sen får han umgås med oss.

Torsdag passade vi på att vara inne jag var jätte trött.
Filip väckte mig redan kl 06:00 och grymt trött man var.
Orkade inte ens stiga upp o leka.
Så Filip var så duktigt på och leka själv men passade
även på att riva ut fredriks kalle anka böcker medans jag
låg i sängen och snarkade som en gris.
Fick en chock när jag väl steg upp så det såg ut i lägenheten
saker överallt.
Så det var bara äta frukost ta sig en kopp kaffe på det där och
ge filip frukost byta om på honom sen fixa i ordning allt.
Usch jag var helt slut.
Så en lugn stund fick jag i alla fall för att orka med dagen.
Blev att gå ut och leka i lekparken en lång stund så man vaknade
till.Sen så gick vi in och åt lunch,
Efter det tog vi oss en power walk filip fick allt åka vagn som är
så kul :-) och han somnade fort i den.
På kvällen tog vi det lungt hade inte så mycket att göra
då det var en trött tröttis dag jag hade.
Men lite bil lek och lego blev det allt av.
Och vi passade även på att måla lite och se på film.

Fredag i dag så fick jag i alla fall sova till 7 något bättre i alla fall.
Fast det hade inte varit fel och få sova till åtta men men lillprinsen
väckte mig så det var bara at gå upp och ta sig en kall dusch så man
vaknade till fortare :-) Fast det hjälptes inte så mycket så
det var bara frukost och fixa till sig sen tog jag mig en stund fram för datan.
Innan vi gick ut.Vi gick till lekparken och lekte och sprakde lite boll och
satt i kattbajs lådan.Okej jag menar sandlådan men katterna har bombaderat den
med massa bajs. *svin äckligt ju* Jag gillar katter men bajs tycker jag inte om :-D
Till lunch när vi hade ätit så tog vi och gick till affären där köpte jag lite saker mat
och bröd och så grädde.
På vägen hem från affären träffade jag en A lagare som satt på en bänk han såg värkligen
ut att ha det tråkigt och så ensam han såg ut at ha det men endå så såg han glad ut :-)
När jag kom närmare så började han att prata med mig och jag blev faktist väldigt glad
för det är inte ofta folk pratar i den här stan.Äntligen en A lagare som kan öppna käften
tänkte jag :-) Och det blev allt av att han pratade på som bara fan men trevligt sällskap
var det då ingen annan bruka prata.Han tillå med berättade att han hade flyttat hit i från
Stockholm men det vet jag inte om jag ska tro på men i alla fall så var det kul att
någon kan prata i den här stan :-)
Haha han tyckte till å med jag var sexig och frågade om jag var gift haha.
Usch han kunde ha varit äldre en min farsa så jag sa jag är upptagen haha.
Men han sa mycket gott  också så det är kul att få prata med någon annan som
man inte känner det är inte ofta man pratar med folk här i stan.
Träffa man någon här i stan eller kommer till en fest så brukar man pressentera sig
alla fall gör jag det :-) Men här i stan är dom riktiga bonalurkar dom vågar inte skaka
hand om man träffas frösta gången.Något fel måste det vara på folket här i stan
annars är dom rädda för basciller eller annars vet jag inte vad det är för fel på fölket.
Fast killarna är väl något enklare att få kontakt med medans tjejerna drar sig undan.
Något stort fel måste det ju vara och jag tänkter tamefan inte ge skulden till mig
den här gången.Oftast så känns det som att det är jag som är fel på så att det
är jag som ska känna mig som ET men nu vet jag att det dom som är så
och att det inte är fel på mej.Fast i bland så tar min kraft slut och jag sjunker
ner i svart hål och det är då jag känner att vad är det för fel på mig?
Men den här stan har dom väl helt enkelt inte lärt sig hur man
ska bete sig när man träffar nytt fölk eller vad vet jag?? Det får allt bli en gåta.

Nej fyfan nu är jag trött lördag i mörn inget specielt händer så jag ska sova nu.
Pöss på er.
Bjuder på en grym skön bild *måste ju bara få skratta lite innan man ska snarka*




Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:24:31
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0