1 dag kvar tills det e måndag!


Fy fan i dag är jag svin trött och min natt har inte varit den bästa
nu ska ni alla få höra.
I går kväll tänkte jag lägga mig lite tidigare för dom andra kvällarna
har jag varit uppe med ugglan tills kl blivi 03:00 så i går tänkte
jag lägga mig i alla fall vid 01:00 så jag stängde av datan och
tvn innan 1 sen skulle jag bara fixa till mig innan sängen.
När jag sitter på toan så hör jag ett jätte konstigt ljud det lätt
som en bil som tuttade på något tänker på att det är moppe
töntarna som leker... men sen så hör jag fredrik skrika
 det brinner jag bara what vad säger
du? brandkåren är här det brinner jag bara vart brinner det
och russar upp från toan och in i sov rummet.
Värsta disco ljuset inne i sovrummet alltså brandkårens sirener.
Jag bara vi måste ut och se vad som händer.
Springer ut med ett par jeans och ett linne o mina rosa gråa
sexiga sandaler *svin kallt är det ute*
Det är soprummet som står i lågor *hjälp*
Jag blir typ lite rädd då jag vet att jag slängt massa soppor där
inne bara för någa dagar sen tänk om det är det som har tagit eld.
Det e mitt fel tankarna bara går omkring.
Tills en polis kommer och säger att den branden är nog anlagt.
Äntligen kan jag pusta ut det är inte mina saker som har skappat branden.
Vi står ute ett tag tills brandmännen får ett nytt larm det brinner i en container
eller hur man stavar till det?
Så dom lämnar platsen och åker dit.
jag är jätte rädd för nu vet jag att det härjar en pyroman i mitt område
och att den personen har en nyckel så den kan tända eld
vart som helst.
Jag var jätte rädd i natt la mig inte förän efter 4 då blev det ljus då kunde
jag somna.Var så hjäkla rädd att pyromanen skulle komma in i trapphuset.
Jag avskyr när det händer otäcka saker i mitt omräde men snart så lämnar jag skitet
och flyttar in till stan. Fast det är inte mitt dröm boende men de får vara bra tills
krisen i sverige har lagt sig.

I morse hade jag dubbla drömmar jag drömde om att jag var hemma hos mina
föräldrar och jag hade vaknat och var jätte trött och kl var 12 så
det dummasde jag gör i drömmen är att jag lägger mig igen.
Och min morsa kommer in och säger ska du inte gå upp men
då säger jag bara nej och somnar direkt sen när jag sover
så börja jag drömma i den sömnen också alltså hade jag 2 drömmar
när jag låg och sov.Det  är inte vanligt för mig.
Men sen så vaknade jag vid 11 och var jätte pigg.

Filip är lite förkyld.
I morse gick jag upp o tog lilleman och vi tittade ut genom fönstret
fan det regnar som bara den *fyfan* aldrig någon sol känns det som.
När jag skulle gå på toan så fungerade inte lampan fan det var ju
koll svart där inne kändes som att sitta på dass usch sen så uptäckte
man att man fått röda veckan *fyfan' den har man inte haft på över
6 månader :-) Får väl se när den slutar hoppas snart.
Jag avskyr blod det luktar ju pyton *urk*
I alla fall så var jag ju tvungen att gå in i sovrummet och hämta en
binda haha det är bara det jag har hemma.
men i stället för att ta en binda så tog jag en blöja ;-)
Och när jag skulle sätta på mig den så kom jag på mig själv.
Det där är ju inte min det är filips blöja så jag börja as garva åt mig själv.
Tänk vad dumt det kan bli när man inte har mens en gång i månaden.
man använder ju blöjor oftare och varje dag så man tänker
ju på filip i första hand :-) Så den blöjan satt jag allt på filip sen
tog jag en binda till mig haha hade inge tamponger hemma får
väl se om jag går i väg o köper några.
Så dumt att köpa när man har bindor hemma och man aldrig vet
när min röda vecka tar slut kanske redan i morn om jag har tur.

I dag så har jag mest tagit det lugnt vi var ute i regnet i dag
då vi skulle rösta inför eu valet
Nämligen sista dagen i dag fram till kl 21:00 så har ni inte
rösta så gå och rösta nu det är inte försent :-)
Det haglade och regnade på oss :-( *urk* vilket
skit väder det är i dag.
Nu så är det bara en dag kvar tills det e måndag gött gött det.
Längtar som en tok ska bli så skönt att få ordning i den
här lägenheten.Ska röja lite till i kväll så man får med sig mer saker till
nya lägenheten.

Pöss mammatingeling

Det enda som jag hade hemma måste allt göra lsut på det först
innan jag kan köpa något annat skoj haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0