Dagen!


I dag så har dagen rullat på bra varit lite trött.
kan nog bero på att att jag funderar så mycket på vart min kära sol
tagit i vägen? Hmm hoppas den kommer fram till helgen så man kan sola
och bli lite brun :-) Det typ bara regnar och blåsser så inget vidare väder här.

I dag så har man nästan bara tagit det lugnt men ändå så har dagen gått
jätte fort.Lämnade Filip på dagis lite efter 9 sov ju så gott så vi blev allt
lite senare i dag men vi kom i alla fall :-)
Efter man hade lämnat honom på dagis så åkte F o jag på loppis.
Vi skulle köpa oss en sån där fin kista men det fanns ingen som jag
ville ha :-P så vi får fortsätta och leta.
Det är så fint med en gammal kista och ha i hallen men jag får ha
ögonen öppna.
Men lite kalle anka böcker hittade Fredrik och jag köpte mig en
jul disney bok som Filip ska få lagom till jul :-)
Hade kostat 30 kr och vi fick den för endast 10 kr och den var jätte fin
o mysig.Visa böcker kan ju värkligen se kaput ut men den värkade använd
endast en ända gång och 10 kr för en bok det är det värt tycker jag.
Jag bruka inte köpa böcker då jag tycker det är alldeles för dyrt
sen bruka jag bara läsa en bok en gång.
Så därför köper jag nog aftonblader mer för endast en 10 och
får reda på nya saker hela tiden hehe.
F köpte i alla fall 20 st kalle anka böcker ;-P och det första han säger
i bilen är de där ska Filip ha i sitt rum.
Jag börja blänga på honom och säger till slut det är dina böcker
Filip är för liten för dom du får allt ta och löpa dig en bokhylla
där du kan ha dina böcker.För i filips bokhylla ska det bara
vara det böcker han har fått :-)
Jag är allt lite väl bestämd nu när vi ska flytta men jag tror nog
att det blivit så för att allt som vi har i den här lägenheten har Fredrik
nästan valt det känns inte som att det är mitt.jag vill ju cokså kunna ha
saker framme och ha saker i min smak så jag också kan känna mig
som hemma :-)
Sen har jag bland annat kollat på färg i dag inte det lättasde och veta vad
man ska ha för färg i köket då det är så svårt med hur färgen ser ut när
den väl är uppe.Fast jag ska inte måla än får allt bli till hösten när man har
tråkigt då ska jag köpa färg :-) just nu vill jag ha nougat brunt eller mocka färg
eller någon ljus grönt och det är varmt det :-)
Fast jag längtar tills jag får upp o stå och måla hela köket det kommer att bli nice
det...När man kom hem var det bara att börja packa ner parfymer och sånt man
har på byron och sånt så nu är det snart tomt :-)
På måndag börja vi redan att packa in grejer längtar som en tok sen på ondag
sticker jag till lilla chicaco ska bli trevligt och träffa släkten.

Urk jag var nere i sopförådet i dag där man slänger sopor och min stol som
någon hade tagit jag blev så glad att det äntligen skulle komma till använding.
För förut när jag kollade så var den borta och i dag så stog den där och helt
misshandlad och ryggstödet var av :-( Dumma idioter som tar en hel o fin
dyr stol och sen pajar den hmm undra vad det ska vara bra för?
Även när jag var inne i rummet en stund det luktade bränt som om någon
hade eldat plast där inne pyton äckligt luktade det *blä*


Nu ligger lilleman och sover så gött.
Och vi har ätit kykling o strips i dag och det var gott.
tror nog tillå med att lilleman åt mest ut av oss alla :-)
Bara bra att han äter.
nej nu blir det till och packa ännu mer.
Pöss mammatingeling

Helgens bild då solen sken ner på oss :-)
Vi har hittat en  trollslända som ligger i min hand.
Pöss

Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:36:39
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0