Fy fan dag!


Ja  i morse så vaknade man vid 8 och var jätte trött hade lite ont i halsen
så man kände sig lite förkyld :-(
Och det är j umåndag i dag något som jag längtat till jätte mycket.
Men i dag så var det inte alls lika kul som jag hade hoppas att få flytta
för Fredrik skulle i väg o spela golf med sin kära bror o deras vän.
Och filip skulle inte till dagis i dag då det var stängt.
jag som hade trott att han skulle till dagis i dag och sen F som chockar
mig att han ska i väg o spela golf det gjorde mig arg.
Så jag blev jätte trött o la mig igen och vid 10 väckte han mig
för han skulle i väg kl 11 o spela.
F började packa in flytt lådor i alla fall som han ville att jag skulle ta
hand om under tiden jag var i nya lägenheten och skulle packa
upp allt.Även Filip fick ju vara med och hjälpa till och det gick ju bra
fast han ville leka och det ville inte jag då jag ville packa o göra klart.
Så han körde runt i sin bil.
Det blev i alla fall bra till slut när jag hade fått upp allt.
Sen kunde jag kila hemmåt då blev det lite lek med Filip :-)

Fast vet ni en sak som jag tror o känner nu.
Jag säger bara fyfan jag tror jag har gjort sveriges
största misstag och det är att det känns som jag inte
kommer att trivas i våran nya lägenhet :-(
Ligger alldeles för nära stan och jag som är ett bonasvin
vill ju på långt från stan.
jag var dessperat att få något nytt o något störe och det såg
så fint ut och var så lugnt.
Men man blir nästan rädd att bo på första våningen.
Först ser man massa folk som går förbi som nästan tittar in.
Ute platsen sitter nästan ihop med grannens.Och jag som vill
sola i bikinis lär ju inte gå.
Sen så röker ju dom flesta så all rök kommer till mig *host*
Fyfan jag kommer inte att trivas får värsta döds ångest
av att tänka att jag snart ska bo där.
Och jag som vill ha kvar mina underbara gammla grannar.
Tanterna är så artiga där jag bor nu.
Sen så hör jag billjud hela tiden gasser och allt.
Någon som dunkar på hårtrock musik mitt på dagen något som
jag avskyr.Men smaken är som baken.
Finns det ingen snäll blogg läsare som kan erbjuda mig
ett jobb???Jag är redo att ta ett kliv längre och kunna
lämna den här stan :-)
Usch jag mår illa av att bara tänka tanken på att jag ska bo
mitt i centrum tror jag spyr känns som det.
Det känns inte alls lika bra som det känsdes förut då man bara
hade varit där ca 1 timma nu var jag ju där 4 timmar.
Det är det värsta när man går på visningar och så man kan inte
vara där en hel dag och se o höra hur det är.
Jag har haft en fyfan dag i dag innan jag kom hem.

Då började jag göra mat till Flip o mig F var ju fortfarande ute på
golf äventyr.Så Fille o jag åt lasange något som han
inte var så förtjustande i :-(
Men men jag åt i alla fall Fille fick allt äta något annat.

Vid 4 så kom F hem  och han skulle duscha och fixa till sig.
Vid 6 sen så skulle vi i väg och träffa ett par vänner som
för 2 veckor sen har fått en jätte jätte söt dotter :-)

När vi kom dit så sprallade det i mina fingrar äntligen
skulle jag få se deras bebis :-) Som man väntat på länge.
Så nu var den stora dagen här o jag sprang direkt in i vardagsrummet
där lilla bebisen låg :-)
Å gud så söt hon är deras lilla dotter.
Tror ni inte att man blir riktig het i gröten när man ser en sån liten
söt flicka :-) Jag vill ha en till bebis men det vill inte F :-( *sorry*
Så vi får allt se hur det blir med tiden kanske får vänta länge dså
krisen är över sveige då kanske man ska fundera på det.
Det var jätte trevligt och träffa både F o J och lilla E :-)
Vi hade i alla fall jätte trevligt den stunden vi träffades
får allt bli fler gånger tycker lilla jag :-)

Nu sitter man hemma och mår pyton vet varken
ut eller in.
jag grupplar så mycket över den där
hjävla lägenheten.
Känns som man har blivit rånad bakifrån och blivit
bestulen på alla pengar.
hade nog fan mått mycket bättre
om jag hade rånat någon bank nu.
Piss jag mår skit orkar inte blogga mer nu i kväll.
Pöss /mammatingleing


DEN PERSON SOM ÄR VÄRD DINA TÅRAR,
SKULLE ALDRIG FÅ DIG OCH GRÅTA.
MEN NÄR DU ENDÅ GRÅTER.
HÅLL HUVUDET HÖGT
SÅ ATT INTE DINA TÅRAR SJUNKER SÅ LÅGT.
SOM PERSONEN SOM FICK DIG ATT GRÅTA GJORT.

Kommentarer
Postat av: michis

Men det blir nog bra,, påminn dig om allt det dåliga med första lägenheten så känns det säkert bättre =(

2009-06-08 @ 23:40:22
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0