Jag har haft Semester


Nu är vi allt tillbaka på bloggen efter lite semester
Och nyheten är att vi har flyttat.
Hoppas ni fortsätter o läsa om oss familjen knass hehe


Japp min blogg har jag haft lösenord skyddat
men nu öppnar jag den igen :-)
Efter 2 veckors semester det har jag tillbringat i eskilstuna
en vecka och röjt som bara den och träffat massa mysiga vänner.
När man kom hem till byhållan så hade Fredrik flyttat till nya
lägenheten och hela den här veckan har gått åt och städat och just som
man ska städa kommer värmen *fyfan* Jag som vill ligga på en strand och
bara koppla av men det har man inte fått gjort.
Men efter den här helgen behöver jag inte tänka mer på lägenheten
för då ska allt se bra ut på måndag då den ska vara ren...

Jag har inte tid och blogga nu när det är sommar och jag har 2 lägenheter
och sköta det ser ut som kaos i båda lägenheterna.
När man kommer till den första så ska den städa sen kommer
man hem till sitt hem där måste man röja upp.
Så jag tillbringar mesta tiden av att fixa till allt.

Men jag har i alla fall haft en supper bra vecka i Eskilstuna när
jag var där.
Och nu när jag kom hem så hade F fixat allt så nu bor
vi mitt i centrum ;-P Fan inget vidare men jag gillar lägenheten
och plus att man har uteplats nu hjäkla så bra det är.

I dag så var farfar här och hjälpte till och fixa med vår nya lägenhet.
Han berättade att han skulle ut på sjön i mörn fan vad gött.
Jag som blir kvar här hemma i solen och ska städa fifan finns
det ingen billig städfirma som kan hjälpa lilla mig?
Så jag blir klar och kan sola mig hihi.

pöss mammatingleing ha det gött alla och välkommen åter igen till
min blogg efter 2 veckors semester så hoppas jag att ni
inte har glömt bort lilla mig pöss pöss på er.

*Jag är tillbaka på min blogg*

Kommentarer
Postat av: Dessi

Kul att du är tillbaka! Du får allt lägga upp bilder på nya lägenheten, är nyfiken!

2009-06-29 @ 07:58:49
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0