Packat o blivit av med mer pengar!


Gissa om man hade svårt och välja tappet???Det var inte lätt det men ett par
gråa fick det bli.

japp nu har jag bestämt mig att jag vill  hem till Eskilstuna nästa vecka.
Överaskning för familjen ska bli kul för jag ahr bokat en buss som går kl
12:00 här i från sen ett byte och vänta i en timma men det e bra rast för Filip.
Då hinner han och äta o springa av sig lite.Fast jag erkänner jag är panik
rädd att Filip kommer att härja i bussen men Fredrik jobbar o jag vill ha
med Filip så så är det bara vi ska fixa resan hem.
Så alla som åker buss med mig på onsdag glöm inte mp 3 utifall Filip
skulle börja herja haha men jag hoppas han sköter sig.
Mina föräldrar vet inte att jag kommer och jag är hemma kl 15:15 i Eskilstuna
så det blir lagom när dom slutat jobbat haha vilken chock dom kommer att få.
Jag tar ju för givet att jag får bo hos dom sen åker jag med dom upp lagom
till midsommar då vi ska fira tillsammans.
Måste bara fixa en bilbarnstol men det går att låna från barnenshus eller något sånt.
Mina bussbiljetter var nästan gratit 38 kr till Örebro och därifrån betallar jag endast
42 kr det är skit billigt och åka buss ju även om jag är halv pank.
Men jag vill hem sen ska jag även passa på att gå på vilsta marknad som är
13-14 juni å jag som älskar marknader ;-P sen måste jag till Br leksaker o köpa mig
en familjepoll då våran har gått sönder :-( men det är gött o ha en då man behöver
ha en i stugan så man kan svalka sig lite hihi.
men det blir i alla fall överaskning för familjen när jag kommer hem då
jag inte sagt något.

Jag har även varit i lägenheten i dag men vi får inte lägenheten på måndag :-(
Men vi får nycklarna så vi kan börja packa in lite grejer i alla fall.
Och det bästa är att vi får en ny tappet i sovrummet där vi ska sova.
Så i dag blev det allt och bestämma vad vi skulle ha och det var inte
lätt det kan jag säga.
Då fredrik ville ha den o jag den andra.Och sen fanns det massa fulla tappeter
i pärmen.både blommor mönster och cirklar och det är inte snyggt när
det blir för mycket cirklar.Fast jag tyckte om dom mörka tappeterna med
cirklar men då det är hela rummet då blir det för mycket.
hade varit as grymt ju och bara ha vid kanten där sängen skulle stå.
Men så blev det inte vi bestämde efter 1 timma att det fick bli dom mörkgråa
tappeterna.Fanns inte alls mycket o välja på.
Anntingen var det jätte mörkt annars för ljust men jag känner att lägenheten
redan är jätte jätte ljus då kan det var skönt med lite mörkt.
Då golvet är jätte jätte ljust och gjort av blanket då tror jag inte
det blir så farligt mörkt och skulle det bli för mörkt finns det alltd tavlor
och sätta upp så det blir ljus.
fast i vardagsrummet är det riktiga gammla tappeter passar bra till mormor
o så vidare det är massa mönster sen är det ljusa och grisskära haha.
men det fixar man till med lite tavlor.
Och i köket var det en gul väv och det fick det inte vara för hyresbolaget
då alla kök ska vara vita.Men det var snyggt med gult då jag avskyr vit.
Men till hösten ska jag nog allt måla köksväggen grön eller i någon
mocka färg får se vad det blir då jag avskyr vitt.
Man får göra om i lägenheten men man måste göra iordning sen
när man flyttar.
Så köket är jag jätte sugen på att måla om.
Vill ju ha en sån där grön färg som min vän Michis har i sitt kök
den är sommrig och fin och passar bra till alla årstider :-)
*GRÖNT ÄR SKÖNT* jag blir värkligen glad ut av Michis tappet i köket hihi.
Annars får det bli mocka färg men det är inget som lockar mig så
det är typ bara för att det ska vara någon annan natruel färg hehe.
men Fredrik tycker också om grönt och det är ett stort plus det...

I dag haglade det här hemma urk tur att man inte hade gått ut men
det var nära solen sken precis då blev det mörkt sen kom det
massa vita kulor ner på marken :-) tur för oss att vi var söliga haha.
Fredrik bjöd mig o Filip på pizza i dag och det var gott det men
sen var vi tvungen och röra på oss.
Vi gick jätte långt sen fick filip leka i en lekpark jätte kul o leka
tyckte han :-)

Kväll blev det och här sitter man och är lite nervös
för att åka hem men jag tar mod och åker.
Sen har jag även beställt en as grym klänning i dag :-)
Längtar massa tills man får den.
En poppis klänning just för mig tycker jag i alla fall.
Vet nog att det är fler som gillar klänningarna.

Nej nu ska jag ta och packa lite här hemma.
God natt ha det gött allesammans pöss /mammatingeling

Den där tattoo klänning köpte jag :-)
Jag blev helt förälskad i den hihi.
Får väl se  när den kommer till lilla mig.


Kommentarer
Postat av: LiiCee

Hej!

Snygg klänning! Det va den jag beställde också! ;)

Ha en fin dag!

mvh LiiCee .

2009-06-04 @ 13:20:59
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:10:51
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0