Sommar bilder under helgen :-)

I helgen så var vi ju så klart i våra kära
sommarstuga som jag älskar mest ut av allt på sommaren.
Den är riktig go den då vi inte har några grannar och sen har man
vatten presic som granne :-)det ni de e lyx det.
Sen kan man springa runt naken precis som naken janne utan
att det finns folk som kollar.Det e livet det och vara naken.
Att vara naken är helt naturligt för mig om man vill bli brun o sola :-)

En söt bild på mig o filip.
jag har faktist kläder på mig då jag inte vill lägga ut
några härliga sommar bilder på mig :-)
Vink vink nu äter vi frukost.

Vattna blommor måste man göra när man kommer hem :-)

Då vi var ute hela tiden i sommarstugan då det var så varmt.
Så fort vi kom hem sa Filip gå ut gå ut så ni ser väl vart
vi är på G?

När vi kom in blev det mat.
Så svårt och göra mat när det är varmt ute vill att det ska gå snabbt.
Själv så blir jag jätte sugen på sallad.
Men salld för ett barn är inte så mättande så därför
får Filip också annat på sin tallrik :-)
/mammatingeling

Kommentarer
Postat av: LiiCee

sv:

Hej! :)

Ja visst är tattoo klänningarna helt underbara?! De finns att köpa från http://www.amiclubwear.com . De använder sig av PayPal så det är säkert att beställa hem utan att bli lurad.. Jag har beställt en därifrån, hoppas på att få den i veckan :)

Ha en bra kväll!

Mvh LiiCee

2009-06-02 @ 21:38:26
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: LiiCee

Totalt fick jag betala ca 360 SEK (inkl. frakt) har jag för mej, och jag tror att frakten gick på ungefär 187 eller nåt sånt.

När du beställt kan du gå in till "shopping cart", klickar i Sweden i "Shipping Address"- kolumnen, sen väljer du "international regular" i "Shipping options"..

Hehe he mycket att hålla reda på, men du kommer märka när du beställer :))

2009-06-02 @ 23:31:37
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tack ska du ha =o) Jag hoppas han uppskattar dukningen o bilen sen. Det har tagit ett tag o fixa allt, men jag har ju gott om tid o fixa det när jag går hemma hela dagarna o så började jag i god tid oxå.

2009-06-03 @ 09:20:34
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: michis

visst kan jag det =)

2009-06-03 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0