våran semester vecka.

Bara för att jag har varit borta i 2 veckor alldles för länge för er.
Känner jag att jag blir tvungen att bjuda på vilken trevlig resa vi hade.
Det ända som jag saknade var SOL för jag hade värkligen planerat att
Filip o jag skulle bada och det var något som jag fick slänga
upp på hatt hyllan.
Vi behövde inte klä av oss vi blev blöta endå så massa hjävla regn
2 dagar då var det lite sol men molnigt.

Här kommer första bilden på bussresan.

Tro det eller ej men Filip var extra lugn på bussen.
Och jag som hade varit jätte nervös för bussresan det
gick ju som en dans kan jag säga.

Gäsp ojdå Filip sover hehe så gulligt inget jag hade räknat med.

Nu är vi i  Örebro och väntar på nästa buss.
Jag är glad för det har gått så bra.

Måste hålla ögonen på busan då han älskar att
kasta saker i brunen hihi busen det är min det.

Filip o jag sjunger för chauffören slutar med att vi sätter oss långt
fram på nästa buss.
gammlingarna på bussen som åkte med oss blev allt charmande ut av
Min sötis.

Saft beövs så bra som jag sjunger :-)

Nu är vi i Eskilstuna och det firar vi med falukorv.
Mormor blev i alla fall glad o fick lite spader när hon såg oss.
Hon hade inte räknat med oss haha.

Filip blir bjuden på glass och det är smaskens det fast
det ös regnade.
Men glass kan man äta i alla väder om man bor iSverige.

Onsdag vi leker med filips polars kompisar riktigt kul var det
kan jag säga och vi fick varmt o skönt :-)
Dagen innan vi skulle hem.

Sötnosarna vilka söta barn sitter o dricker saft o äter kaka.
Det är gott det och det gör dom rätt i när solen skinner
då ska man dricka mycket o äta något gott till saften :-)
Får allt blir fler gånger Filip ska leka med sina söta kompisar.

Jag vill också vara med på bild.
Barnens pappa hade bakat jätte goda hallon grottor som
jag älskade mums så goda.
Tänk om min karl kunde baka undra hur det skulle smaka?
Han kan i alla fall göra choklad bollar men det kan ju även Filip
göra haha förutom att han stoppar hälften i munnen då :-P
Jag är ny klippt sprang in till min kära frisör som vet hur man kipper mig.
Och jag blir alltid lika glad o nöjd hon är värkligen en härlig frisör.


jag träffade på även en vovve som kanske inte ville vara med mig
på bild haha men jag ble vi alla fall bra :-)
Jag vill också ha en vovve.
pöss mammatingeling fler bilder kommer.
god natt pöss pöss


Kommentarer
Postat av: knixie

haha falukorven =D

2009-06-27 @ 00:05:00
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0