22 års fest!


I dag så har jag haft folk här mycket mycket trevligt kan jag lugnt säga.
Har fått massa paket och haft supper trevligt med alla folk
som var här :-)
Först kom min syster o hennes familj o min kära vän
Michis hade åkt med dom så hon kom också.
Gissa om man blev jätte glad o se min gumma å det var så roligt.
Men det var även kul o se dom andra också och även lilla
Tindra o se hur stor hon har blivit.
Först o främst när dom kom blev det paket öppning
Tindra fick öppna paket först hon är minst sen hade hon fyllt
år i Februari då jag inte kunde komma.
Och ut av oss fick hon massa ponny hästar det tyckte hon om
och även var roligt och leka med.Haha kanske inte var så poppis bland
min syster då hon har fullt med leksaker men vänta paketen tog inte
slut än hon fick ännu mer paket och i ett paket fick hon hello kitty
tofflor, hon älskar nämligen hello kiytty *perfekt o köpa*
Sista paketet var jätte stort det var ett babie sett med bil vagn och
plus en stor häst. haha vet bara inte vart min syster ska göra
av alla hennes leksaker hihi fast det är deras problem.

Efter T hade öppnat klart blev det min stora äran att
få öppna paket som jag hade väntat på LÄNGE.
Först börja jag öppna ett paket som jag fick ut av min syster
och där ploppade ut en våg jätte bra nu kan man se om man kan
gå upp något hade i alla fall gått upp 2 kilo *good girl*
Sen efter det så var det nästa paket och det var också från min
syster o det paketet fick jag jätte söta ljus grodor vet bara inte
om jag vill använda dom tycker dom är så söta så jag vill
spara dom :-)
Efter det gick jag till Michis påse och där öppnade jag först ett paket
och där fick jag en jätte fin blommig sommar väska jag äskade den
från första börja så nu vill ja ha vår så jag kan springa runt med
min as snygga väska o impa på folk ;-) jag gillar värkligen den.
Efter det så öppnade jag nästa paket ut av M och där fick jag
nämligen en ram och 2 vackra bilder på mig och min familj.
Och dom bilderna hade M ritat av oss på och dom var jätte likt och
skit snygga.Så hjäkla duktig Michis är tänk om jag kunde rita så bra
jag som bara kan rita sträck gubbar ;-(
Jag ska i alla fall lägga ut dom bilderna senare på min blogg så ska
ni få se hur duktig M är :-) fast jag ska även lägga ut mina andra
pressenter blev värkligen nöjd med allt.
Så fick jag även ett tredje paket ut av M och där i låg en jätte fin
rosa väska jag som gillar väskor och dessutom *ROSA*
Det är perfekt för mig jag är i alla fall jätte nöjd.
Sista fjärde paketet som jag fick ut av M låg ett
jätte fint rosa pärlhalsband som matchar bra med väskan
och det är också jätte fint.
Tittar på det nu så gulligt halsbandet är.

Efter man hade öppnat alla paketen blev mina första
gäster hungriga vi funderade på vart vi skulle äta och så
och det slutade med att alla ville äta olika så vi var tvungen
att ta 2 bilar.
M började prata om kina mat å det var as länge sen man åt kina mat
snacka om att man blev sugen på det.
Så det bestämde vi att vi skulle ha direkt,
F  skjutsade oss till kina o vi sprang till dörren och skulle hugga
in på kina mat men små kineserna hade stängt och öppnade inte
förän 12 10 minuter kvar men sen så såg vi deras priser och sorgligt nog
hade vi inte råd med deras mat så vi var tvugna att dumpa kineserna ;-(
Sorry så kan det gå när man är för dyr på mat.
Så vi fick springa till pizzerian där F var haha han blev jätte glad o se oss
han trodde väl att vi skulle ha en pizza men vi är så duktiga så
vi dumpade även pizzan och tog oss sallad snacka om att känna
sig hyffsat bra att kunna motstå en kladdig pizza ;-)
Michis köpte sig ett jätte fint läder armband med nittar på
det var skit snyggt ett sånt vill jag också ha om jag hade
haft råd med 10 spän haha.
Jag gillade värkligen hennes armband som hon köpte inne på
pizzerian skit snyggt o grymt var det.

När vi kom hem börja vi och hugga i Håkan hade inte kommit
så Tindra fick äta grönsaker från michis tallrik men det gick
jätte bra tills håkan kom.
När H kom så var vi tungen och tänka ut vad vi skulle dricka.
Jag hade gjort välkomms drinkar så det tog M o jag jätte goda
var dom faktist så vi drack ganska mycket fast lite
mer alkohol hade inte varit helt fel.
Efter maten plingade det på dörren det var min mammy o pappy
och mormor som också skulle gratta mig.
Först bjöd jag på drinkar alla tyckte om dom så mummsiga var dom.
Sen fick det även sjunga för mig härligt kan jag säga.
För då känner man sig 1 år äldre och vet att det är min dag.
Efter det började jag med kaffe sen var det mer paket jag skulle öppna.
Började med att öppna 1 paket från familjen fick en jätte fin vit bh
som jag ville ha och nästa paket ut av dom var det fina trosor haha
alltid bra o ha när man ska sova.
Sista paketet som jag fick ut av min mammy o daddy det var
nämligen en skit snygg tshirt från gina som jag blev kär i senast
den hade familjen gått i väg och köpt till mig.
ut av mormor fick jag 500 riksdaler bra det.
Min farmor var inte med :-( *tråkigt* men så blev det och jag fick
även där 500 pengar är kalas bra och ha tack för att
man inte fick en bok min farmor älskade
o köpa böcker till mig när jag var liten och hatade värkligen
och läsa o skriva när jag var liten haha.
Sen kom pappa med ett kuvär och där fick jag också 500 kr.
Lite pengar ska jag nu spra till sommaren försöker i alla fall.
Hoppas jag kan det hoppas hoppas.
Efter alla paket blev det fika och jag hade varit så duktig
och baka allt själv så det var riktigt gott det.
Efter fikat blev det pratstund ett bra tag innan tårtan.
Och tårtan hade även jag gjort själv.
så den var rosa med silver kulor på *bling bling det är jag det*

Efter det var min syster o hennes familj o  min kära
Michis tvugna att åka hem :-(
Men det var i alla fall jätte roligt o få träffa henne
vi ses snart igen och det ser jag fram i mot.

Det dröjde även inte länge förän familjen o min mormor
skulle åka hem :-(
Ja bruka Alltid vara så när en rör på rumpen så börja
dom andra också röra på sig.

Men i alla fall jag har haft en super duper bra dag
i dag den kunde faktist inte blivit bättre.
jag ficl även veta en stor nyhet ut av mitt
främande men ens så länge ska jag
hålla det hemligt här :-)
En hemlis är en hemlis så jag säger inget än haha.
Men i alla fall något kul :-) *jippi*

God kväll /mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Michaela

vad roligt att du hade en bra dag =D det var jättegott fika jag skröt om dig när jag kom hem för micke ;)

2009-03-08 @ 12:37:11
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Desiree

Va roligt med så mycket folk! Låter som jättefina presenter du fick. Vill gärna se bild på dem =o) Tänkte på en sak igår, satt faktiskt o tänkte på dig då =o) Jag hann ju aldrig se dig som gravid...har du inga bilder på din gravidmage som ja kan få se?

2009-03-09 @ 11:05:26
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0