4 saker

Fyra tv program jag brukar se:
Andra Avenyn.
Dr Phil.
Lets Dance.
Efterlyst.

Fyra saker jag gjorde i går:
Planterade blommor.
Städade.
Lekte med Filip.
var på kalas.

Fyra saker jag längtar till:
Sol o bad.
Resa utomlands med familjen.
Få en störe lägenhet med uteplats.
Att få ett jobb.


Fyra saker som står på min önskelista:
Ett jätte fint hus.
Störe pattar.
Att hitta nya vänner

Vinna massa pengar

Fyra saker jag avskyr: 
Våld.
Att jag är shoppings beroende :-(
Hatar grannarna som inte kan städa efter
sina kära katter- Då ska man fan inte ha något djur
då räcker det med dammråttor ;-)
Att folk ljuger och så och skitsnack.


Fyra saker jag tycker om att göra:
Shoppa.
Åka på utflykter med min kära familj.
Gosa med Filip.
Sminka mig crazy.

Fyra saker jag åt i går:
Äpple.
Banan.
Tårta.
Fisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0