blonda mammatingeling


En riktig söt mammatingeling.
Tänk så här såg man bara ut för några år sen ;-p
Tänk vad häftigt att kuna förändra sig så lätt.
Nu finns det massa hårfärger slingor löshår och massa mer.
Man måste våga testa på och ta för sig.
jag trivdes super bra i mitt blonda hår :-)
Men jag är en tokig flicka och vill testa på allt.

jag fick även för mig att jag skulle upp o rida på den
lilla hästen ;-P
Men som tur var så insåg jag ju att hästen var
alldels för liten för mig ;-D
Men det häftigasde är att båda jag o hästen har
sama hårfärg och vi använde sama hårfärgs
produkter.
tänk vad roligt det är med gammla bilder som man kan
skratta länge åt.
/mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michis

fin =)

2009-03-27 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0