Fan vad det snöar!


Usch och fy vilket snö oväder det är ute.
jag blir arg jag vill ha sommar o sol.
Och vädret gör ju inte saken bätre i dag för jag är nämligen
sjuk i dag :-(Så hjäkla ont i halsen har jag i dag också svider
hela tiden.

I dag har jag inte alls gjort mycket F är i alla
fall och spela bandy och Filip o jag har
just lekt lite nu.
Men jag blev trött och la honom och tack
han kunde värkligen somna så jag funderar
också på att ta och lura en stund.
Har varken ork eller lust och göra något.

Kommer väl inte hända så mycket mera här.
Förutom att vi ska äta våfflor i kväll när
F kommer hem :-)

Det är nämligen våffel dagen på onsdag
och då jobbar F sent och han jobbar även
i morn o på tisdag sena pass.
Så därför betsämde vi att vi ska fira
våffel dagen i dag.
kan vara riktigt mysigt och äta våfflor
på en söndags kväll :-)
Fast det blir ingen grädde då det bara jag
som äter grädde så jag får nöja mig med
sylt o glass ;-) men det är fan lika gott det...

I går kväll så tvättade jag.
Det såg värkligen ut som en svin stia där nere
innan jag skulle tvätta.
Hjävla svin grannar så jag var tvungen
och städa efter dom innan jag kunde tvätta.
Snacka om att man blir arg på svinen då.
Kan man inte städa efter sig så bör man inte
tvätta då är det bättre och skaffa en tvätt maskin.

Det tänker i alla fall vi göra sen när vi
får störe lägenhet.
jag kan i alla fall städa efter mig.
Men jag vill ha en egen tvättmaskin då
jag har inset hur hjäkla äckligt det är
och tvätta med andra.
*blä* Fullt med olika tvättmedel och
massa hår och sånt dom blir kvar
i tvättmaskinen *blä*
finns så mycket äckligt som man inte
tänker på.
Men sen är det väldigt bra med tvätt stuga.
Men jag väljer egen tvätt maskin snart.
Då ska det vara en tvätt maskin som också
har torktumlare i sig :-) *kanon bra*

Japp ja tog mig i alla fall 2 glas i går
och sen hade jag hela lägenheten för mig själv.
Förtuom köket där sov Filip.
Jag hade fest i hela mitt vardagsrum.
Blev bland annat att spela wii och
sen blev det till och dansa i hela
rumet.kul var det i alla fall.
Då jag inte har dansat på as länge typ.
Så roligt att ha lägenheten själv och sen
ha en egen fest där inga folk var med ;-P
men det gör inget för jag hade i alla fall
grymt kul.
Jag blev kär i en låt och låten som jag
blev kär i heter.
Vi vill åka volvo :-)
passar bra till mig jag som har en volvo
och volvo ska det vara.

nej nu ska jag kryppa ner i sängen
och gossa om min onda hals.

Pöss på er
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:37:14
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0