Gäster i från helgen

Ja jag har så pass mycket bilder i från helgen
så nu bjuder jag på lite till.
Fast på mina söta underbara gäster som
tog sig ork och åka hit och hade tid :-)
Det var värkligen underbart att få träffa
er men jag saknade några styckna.
Så synd att ni andra inte kunde komma
o ja som hade bakat världens mumsigasde tårta *mums*
Det är det enda jag kan säga o lova att den var god.
Min mumsiga tårta som vi alla åt och tyckte om.


Kusinerna äter banan hos mormor innan det hade dom sprungit runt
i hela lägenheten och haft jätte skoj :-)
Stackars mormor som inte fick någon banan.

Så här såg det ut när min släkt kom och skulle smaka på mina
mumisga drinkar som jag hade lyckats bra med :-)
Dom lovar jag att göra om.

Får en stor bamse kram ut av min kära vän M.
Se så söta vi är som socker som glittrar.
Socker plingorna det är vi det :-)

När mina första gäster kom min syster hennes familj o M
då blev det mat alla åt från olika ställen här i stan.
Måste ju få smaka på det dom är sugna på :-)
Men gott var det med mat fast man inte var så hungrig.

Slutar med en bra bild på tjejerna girls gäng :-)
Nu när dom andra 2 ska åka hem och lämna kvar
mig själv hihipöss på er.
M förrsöker så gott hon kan lura i mig en
pepparkako men nej jag vill inte ha ;-)
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Michaela

snygga bilder!

2009-03-11 @ 22:41:40
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0