God morgon

blnderoseredgm.gif
God morning alla kära blogg läsare nu har mammatingeling
vaknat :-) hehe jag var redan uppe vid 06:30 solen
sken in till mej i dag.
Så jag var så morgonpigg så jag var glad hela morgonen fixade till mig
först i dag :-) sen så vaknade Filip.
Det bruka alltid vara Filip som får första hjälpen men i dag
så lyckades jag vara först och göra mig iordning och
det var riktigt skönt o lungt kan jag säga.

Filip o jag var jätte tidigt på dagis i dag vi kom redan
08:30 då dom satt och åt frukost men dom blev bara
glada och se Filip komma :-)
S och O sprang direkt till filip.
Och sa Filip är här Filip är min titta Fili är här .
Hörde namnet Filip flera gånger innan jag gick min väg.
Blev en liten omväg hem faktist då jag ville ha en morgon promenad
hade ingen lust alls och vara ute i över en timma då det var små kallt
och jag är fortfarande förkyld *URK* vad jag hatar vintern
nu vill jag ha vår annars våra det inte helt fel om någon
vill bjude med mig på en resa :-)

i dag blir det städdag här hemma usch har ingen lust men
måste göras.tvätta diska ta badrummet och massa
annat skit som ska  bort.

Vet ni jag är lite sur på F i dag :-(
jag vil åka på semester och han har redan börjat krånglat.
han vet inte vart han vill åka han vet inte  om han ska jobba
han vet ingeting.
det han vill är att bara vara i sommarstuga.Det tycker han är semester
och det tycker inte jag.
Jag tycker alltid det är kul och komma till någon annan stad
här i sverige då man far på semester.
jag vill i alla fall åka till Gotland i år men jag
hjäkligt tacksam om jag kommer i väg någonstans.
Förra året var det en skit sommar på ren svenska.
jag hade praktik hela sommaren på ett skit holell.
Och allt var bara stress och varmt var det och massa
saker skulle göras.
Och för det fick jag bara 2500 och det är som man får
nu när man går hemma.
Jag vill åka på semester känner att jag behöver ta ledigt
och koma bort i från den här stan någon vecka till
något nytt ställe.
det blir säkert ingen semester i år heller :-( för F
kan inte bestämma sig och inte planera.
Så jag funderar stort på att åka med vänner
eller ta tåget och semestra någon stans.
Inte helt fel men jag vill åka på semester :-)

nej nu ska jag ta och städa bye bye på er
ha det gött pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michaela

har hittat mickes frisör =P hon är en ung tjej som klipper skitbra! fast det är dyrt, 380:- kostar det. men det är det värt för att man ska va nöjd =D

2009-03-26 @ 13:15:05
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: michis

aa han föreslog.. =) jag förstår inte priserna där. micke betalade 320, jag 380, veronica 420. och alla gjorde vanlig klippning hos samma frisör.



men det blir riktigt snyggt iaf =D

2009-03-26 @ 21:50:33
Postat av: michis

aa han föreslog.. =) jag förstår inte priserna där. micke betalade 320, jag 380, veronica 420. och alla gjorde vanlig klippning hos samma frisör.



men det blir riktigt snyggt iaf =D

2009-03-26 @ 21:50:46
Postat av: michis

det är förbjudet att ta olika pris för killar och tjejer nu. Det tar ju lika lång tid att klippa kort hår som långt. Finns ju även många tjejer och kvinnor som har kort hår nu, och killar har alltmer avancerade korta frisyrer, men även långt hår. Därför tycker jag att det är rätt att dem har förbjudit att ta olika pris för tjejer och killar. Det är ju inte lättare att klippa kort hår, varför skulle det då vara billigare?



Men men dyrt är det i vlket fall som helst =P

2009-03-27 @ 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0