HEJ HOPP NU E DET VÅÅÅÅÅRRRRR!


Yes nu är våren ÄNTLIGEN här :-)
Vad glad man blir :-)
Solen skinner man vaknar tidigt på morgoen och bara
springer upp ur sängen och är glad.
Nu är det vår trallalaleye.
Det grymt skönt ute mmm vill bara vara ute hela
tiden nu när solen ligger på och värmer man bara
njuter ut av solen :-)
Om solen skinner på Fredag ska jag tamefan ta ut
mina ute möbler och inviga våren med en stänkare en
stark öl ;-)
Nu ska jag bara njuta ut av våren för jag är så glad för
den har kommit till oss.
Snart är det sommar då kan man börja strippa igen ;-)
och ligga på stranden och bara njuta ut av värmen
och bli brun ut av solen.
Bara ta av sig alla kläder och dricka lite bers haha
det är inte helt fel det.
Tur att man har en sommar stuga och en båt där man
kan vara NAKEN utan att åka på böter ;-P

I dag så jobbar F han väckte lilleman i morse när
han skulle till jobbet och bär in honom till mig
och jag var typ halv vaken och bara ville
somna men det gick inte vilde var ju i sängen
och rev ner 2 st blommor så det blev
jord i hela sängen.
Drar upp rullgardinerna och ser solen skinner
bara skuttar upp och är på strolande humör :-)

Äter snabb frukost klär på oss sen tar vi en
lång vandring och bara njuter ut av solen o våren.
Vi gick ut i skogen och på landet så det
blev en lång promenad.
Ute på vår promenaden hittar vi en
norsk skogskatt som leker och självklart
vill den bli klappad ;-)
Sen är vi ute på landet så ser vi massa hästar
Filip blir alldeles i från sig hehe jätte stora djur
så et var roligt och titta på :-)
Fast en häst som gick med sin ryttare blev lite rädd
för barnvagnen :-P men det gick bra som tur var.
Vi var ute i över 1 timma och sen hittar vi massa
vår blommar snö dropparna har kommit nu :-)
*det är vår våren är här nu hos mig*

När vi kom hem blev det köttbullar korv o mos
jag tog mig ett äpple var inte alls hungrig bero nog
på att man åt sent och sen åt ganska mycket.
Vi ska äta fisk senare i dag har jag planerat.
Efter lunch så ville Filip sova han var så trött
och sen hade han inte sovit något när vi var ute
han var tvungen och hålla koll på en och allt som han såg :-)
När Filip sov så passade jag på att ta och städa balkongen
så nu är den fin och skinner solen på fredag blir det att
inviga mina utemöbler.

Jag är även jätte sugen på att vår städa men jag
har ingen lust att städa här längre :-(
Jag van trivs ju i den här lägenhetn och jag
vill ha en ny lägenhet NUUU.
men det känns som man aldrig kommer att
få någon ny lägenhet :-(
Usch fönstrena borde torkas av men
det har jag ingen lust med dom är jätte
skitiga men jag kan fortfarande se ut :-)
Och så länge jag kan se ut så behöver jag inte
pusta fönstrerna.Det är nog som som ser
värst ut här hemma ;-P

I går hade jag inte tid och blogga
och det blev inte så mycket
gjort här hemma.

Blev att springa ner till ams
efterlunch var där en snabbis.
sen gick jag runt på stan men¨
jag hittade inget.
Dom har ju ingeting som jag vill ha
å jag som vill ha en vår väst till Filip men
det fanns inte :-( *dumt*
Tycker så klart att det är snyggt med väst.

När jag kom hem så åkte F i väg och jag
blev kvar hemma och då passade jag
på att slänga ner vinterkängor och ytterplagg ner
till källaren :-)
Så skönt nu är det mycket mer plats där man
ska hänga kläderna.
Och nu behöver man inte se några vinterkläder något mer här :-)

Sen i går kväll så blev det tv tittande o så lite wii.
nej nu ska jag i väg o fixa lite pöss pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0