Helg!


Japp nu så är det helg.
Lördagen har gått så fort men det kan nog bero på att
hela familjen sov till 11:30 på förmidagen så man var typ jätte
pigg o glad när man steg upp.
Roligt och se att Filip kan sova såååå lääänge hehe.
Fast det får absolut inte bli en vana för oss vi vill kunna gå
upp 08:00 som vi bruka göra här.

I dag så har det inte blivit så mycket av här hemma
blev bland annat frukost sent o efter frukosten
så ville Filip måla och pekade på skåpet där
han vet att han har sina hoppy saker.
Så 2 st målar teckningar gjorde han
som han vill ge till farmor när hon fyller
i morgon och vi ska dit.
Efter målningen blev det att hoppa in i duschen med
Filip o det fick pappa göra jag fick göra
rent i köket där han hade klattat ner lite hehe.

Efter det så har vi tagit det lungt.
Jag gjorde soppa i dag till oss blev
chili soppa som vi åt här.
I morgon ska vi till farmor och äta.
Gött det då behöver inte jag göra mat tjallalllla ;-P

Det har faktist inte hänt så mycket mer här i dag
kollat lite på hockey fotboll o lekt massa med Filip.
Men i kväll så var vi ute och lekte och gick en
bamse kort promenad men det var skönt det
fast så hjäkla kallt bra om händerna fast
jag hade vantar på mig.
Men men när vi kom in tog vi macka o en oboy
sen var det bara natta Filip.
Och han var dyng trött o somnade direkt :-)

Så i kväll hade vi en film kväll här hemma.
Och nu ska vi spela lite wii :-)

Trevlig kväll på er
alla kära blogg läsare.
Sov så gött
pöss
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0