helg+sol+vår är sant


Godagens alla kära bloggläsare,
Jag kanske inte borde skriva nu då jag nämligen
är jätte hungrig men jag måste skriva för jag hant inte
och blogga i går tiden bara for i väg...
Och mat kan jag inte göra för min lilla
prins sover så gott.
han har varit uppe sen 7 i morse med tuppen.

Så i morse så fick *JAG* gå upp fast det var F
tur att gå upp men han sov som en gris
och kunde inte bli väckte.
Så det var bara att kliva upp o se glad ut :-)
Och Filip blev jätte arg när jag kom in han hade
säkert räknat med att pappa skulle komma,
Jag tog upp min prins och han bara skrek o skrek.
jag blev helt slut jag la ner honom i sängen och gav honom
nappen men inte ens det hjäpte,
Å jag var ju ganska trött så jag blev lite ego och började
göra kaffe till mig sen gjorde jag frukost till oss.
När frukosten var klar då helt plötsligt kom F upp.
Haha han kunde inte sova för Filip skrek och när
F kom upp så blev Filip knäpp tyst och börja skratta
prata o sjunga han gjorde allt på sama gång.
Äntligen kände man sig lättat och kunde njuta vid frukost borde.

När kl var 8 så var vi alla klara och vi ville att dagen skulle gå
så vi tog bilen och åkte till ploppis men vi hittade inget där.
mest bara skit saker kan jag säga lugnt att det var men
massa folk var det i alla fall.
när vi kom ut från ploppisen blev det till och åka i väg och
handla sen efter det blev det en lång promenad vid
ett område där vi gick.
Sen fick även Filip gunga som han är så förtjusande i :-)

Väl hemma så gjorde jag mat till Filip jag var inte alls så där
hungrig så jag tog några vindruvor :-)
jag har även pysslat med mitt påskris i dag satt dit
ägg så det ser finare ut nu :-)
haha sen passade jag även på att klä ut Filip till påskgubbe ;-)
Haha jag vet att jag är jätte tidig med det men hallå jag är crazy
och det är snart påsk och jag har tänkt att skicka i väg
bilder på min söta påskgubbe ;-)
Som några i släkten kommer att få.
Filip blev världens finasde påsk gubbe kan jag lugnt säga er.
han blev värkligen ur söt min lilla prins.

Nu har jag inte gjort så mycket mera i dag väntar
på att lilleman ska vakna.
Så jag kan börja med maten vill ha mat nu.
Ska göra en lasange senare i dag när Filip har vaknat.

I kväll blir det att titta på hocke F jobbar ju i dag hehe
fast bara i 3 timmar men jag får lugnt hus i 3 timmar,
Om Filip somnar innan 22:00 så ska jag nog i alla fall
ta och dricka lite nu när det är helg och solen skinner.
Några glas kan man ju ta så länge man vet vad man
heter då är det ingen fara :-)
men vist vi får väl se om jag dricker eller om det blir vatten.
jag gillar även vatten det är min bästa vän nu :-)
coca colan har jag dumpat för ca 3 veckor sen.
jag är så hjäkla duktig och hålla upp.
jag som värsta varit cocacola nörden nu är jag
vatten bruddan :-)

ha en trevlig kväll allesammans tack för ni
läser min lilla blogg :-) *Tack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0