HOCKEY KVÄLL :-)


Nu sitter man och ugglar på tvn.Nämligen onsdag och mitt favo lag spelar nu i kväll
och doml leder ens så länge :-)
Vill bara säga heja heja heja *färjestad*
Hoppas dom vinner i kväll då är det 3 smäller på raken och det är as bra då.
Vi får se om det blir en lyckoträff ;-)
Alltid spännande med hockey.
Men snart är det vår då är det slut med hockey men då
finns det massa annat gött o åka på
trav och spedway det är mina grejer det :-)

Nej nu är det dax för mig och berätta om dagen här!
I dag så sov jag till 9 gick upp med Filip
och åt frukost.
Filip har blivit lite förkyld och hostig och det
beror nog på att han tog av sig sin pjyamas i natt
och han blev kall :-( usch vad dumt det kan bli
vill att mammas älskling ska vara frisk , o vi som hade
tänkt att gå till badhuset i dag det fick vi skjuta fram på.
Annars hade det varit en trevlig dag på badhuset
med mina älsklings killar och det hade inte varit
helt fel men som sagt får bli någon annan dag.

Så vi bestämmde att vi skulle ta en långpromenad när
solen sken så fint.
Men gissa när man kom ut och man hade satt
på sig massa kläder så var det svin kallt ute *urk*
Så det blev ingen lång promendag det blev
en sväng till ica och köpa mjölk och lite annat smått o gott.

Med en liten promenad så hade mina ben språng så
dom ville fortsätta och gå så det slutade med att
Filip o pappa går hem och äter mat medans
jag raskar på för fullt ute :-)
Går även ner till stan en sväng och fyndar ett
par blåa koppar.
Vi har bara 6 st koppar så jag kände att det
var dax att köpa nya så att man har fler om
man får många gäster någon gång
för det kan ju hända :-)

Annars har det inte hänt så mycket här i dag.
Nu tillbaka till tvn.
Trevlig kväll på er
/mammatingeling

Jag vill jag vill jag vill
ha våååår
jag väntar på dig nuuuu
så kom nu min kääära vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0