I morn så fyller jag :-)


Inte långt kvar nu tills man blir 1 år äldre hihi.Fast det är inget man länktar
till så mycket.
Hade man varit mindre hade det varit pirr i magen och hurra jag
fyller i morn.Men nu när man är vuxen så är det som en helt vanlig dag.
Men jag hoppas jag får mycket paket i morn hehe och att alla
som läser min blogg önskar mig grattis i morn på min dag
Det skulle inte vara helt fel faktist ;-)
Nej nu ska jag sluta o babbla om min dag helgen kommer
det i alla fall folk hit då ska vi ha kul och äta gott o dricka lite
på mina drinkar hehe.
Får väl se vad jag hittar på för något crazy.

I dag så gick F i väg med Filip till dagis jag snarkade som
en gris hörde inte ens att dom var uppe o herajde snacka om
att sova som en gris då.
Jag gick inte upp förän 10 och var halvt borta.
Hade så ont i mitt lilla huvud och i ögonen usch.
Dikret när jag kom upp ställde jag mig och diskade och
visa vilkne proffsig tjej man är har nämligen inte
diskat sen i fredags tiden har typ bara sprungit i väg.
Så  i dag tog jag tag i saken och snacka om mycket disk
men det gick på 1 timma tur det.
Efter disken blev det till och åka och handla.
Där köpte jag smörgåstårta tills i morn då svärfar o svärmor
kommer och kanske någon till.
Köpte även andra saker.

När vi kom hem så slängde jag in alla
saker i kylen sen så började jag slå in paket
till Tindra som kommer i helgen som inte
fått sina paket än så blir det när man inte
träffar henne så oftas :-( synd det saknar henne
så mycket i bland för hon växer så fort redan stora
tjejen 3 år känns som tiden bara springer i från mig.

När jag var klar mned alla 100 paket då fick jag för mig att
plantera gräs i min krukgubbe som jag köpt.
Snacka om att han blev skit snygg med gräs värsta frisyren fick han ;-)
Han skulle nog många vilja dejta.
Ska i alla fall lägga ut honom här på min blogg någon dag.
Och jag funderar även på och köpa en gubbe till men jag måste
lura på den saken.

Nu har jag precis hämtat filip på dagis oj vad mysigt det är
och komma in till alla barn o se dom leka med alla.
FIlip är så poppis bland tjejerna nu redan 5 st som älskar honom
tidigt och skaffa flickvänner i den åldern men dom är
äldre än vad filip är så dom kan nog lite om kärlek.
Mysigt och se sitt barn leka med alla kompisarna.
Tänk att mobbing redan börja på dagis det är så otäckt hemskt
att det börja så tidigt.Man kan undra varför det börja redan när man är 3 år?
Man borde inte veta vad mobbing är.

Nu ska jag tillbringa resten av dagen till och baka
sen blir det mat och på kvällen blir det andra avenyn.
P kommer över hit en stund trevligt han har inte
varit här på evigheter kul o träffa honom.

Hej leverpastej nu ska jag gå och baka.
/mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:35:10
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0