Lets Dance


God morgon alla kära blogg läsare.
Vill börja med och säta ett stort tack till er som ville skicka en
grattis hälsning till mig i går då jag blev 22 :-)
Jag blev oehört glad till er som tog lusten och skrev grattis till mig
tack min dag blev perfekt.
Haha fast jag tror nog att jag fick för mycket kaffe i mig i går
för jag blev rastlös och lite arg för att det inte fanns något och göra
när inga gäster var här sen var man ju trött.
Men på förmiddagen då börjar man med en kopp kaffe gör ju
sällskap med svärfar när han är här och grattar mig
jag fick jätte fina rosa tulpaner my love fast en hemlig jag älskar mer
rosor men nu var det nämligen rosa tulpaner o det är fint då det
nämligen är snart påsk här hehe 1 månad kvar typ.
Jag fick även pressentkort ut av svärfar runt 400 på kapphal
jätte bra där kan man nog hitta något någon gång.
Filip var nämligen jätte trött men sammtdiigt glad för farfar var här.
Inte ofta dom ses men så är det när man jobbar mycket.
Men jämnt när farfar kommer skinner han upp som en sol.
jag bjöd även på smörgås tårta Filip tyckte den var äcklig *tvi* han
åt inget blä sen ville han ha en negerboll som han mummsade i sig det var
nämligen hans favoriter.
När kl blev 1 blev Filip så trött o arg så det var bara lägga honom då åkt
farfar hem för han skulle till jobbet senare.

När Filip vaknade igen fick han mat men det ville han inte ha
så vi bestämmde att vi skulle gå ut o röra på oss lite då man
nämligen var trött.
Så vi var väl ute i en halvtimma.Sen så gick vi hem
Väl hemma börja jag o duka till nästa gäster.
Senare så kom svärmor och filips gammel mormor
på besök :-)
Ut av svärmor så fick jag 200 kr och ljus som såg ut som rosor
jätte fina var dom.Sen så fick jag även en bakbok men jag hade
en lika dan sån bok :-( så jag skulle få någon annan bok sen :-)
Ut av gammel mormor fick jag ett halsband jätte fint är det kommer
passa bra till sommaren.Även en bok som handlade om svenska
blommor. Gud vad bra den kan jag ta med mig till stugan och forska lite
om blommor haha om man har tid med det när man går på promenader
inte annars då ligger jag nämligen i solen och slappnar o njuter ut av sommaren.
Även en tränings tshirt fick jag ut av henne i svart o rosa jätte bra
måste bara få i hpo pengar så jag kanske ska träna? nej fan det är alldeles
för dyrt här i stan jag får nämligen vänta på våren så jag kan gå ut och
springa runt :-)
Efter dom hade varit här i några timmar så åkte dom hem vid 7
hjälp hela dagen hade gått så fort o jag var så trött.
När kl var 23:00 så slocknade jag o sov gott hela natten.

Nu är det morgon igen och Jag har just varit och lämnat Filip
på dagis.
Nu kanske ni undra varför jag skriver lets dance när det bara
är torsdag?????? För det är nämligen så i dag så ska filip o
dom små barnen ha lets danse kul va :-) Ja alla fall för Filip
som älskar dansa o sjunga.Det blir säkert en jätte rolig dag
för mammas älskling.
Det är nämligen dagis som ska i väg på lets dance och inte
lets danse på tv 4 men det hade säkert varit skoj det :-)

Efter jag hade lämnat Filip på dagis for jag ner till stan
skulle nämligen köpa mig ett par jeans för mina mörka jeans
är paja nu så nu vill jag ha ett par nya på kapphal men när jag
kom dit så testade jag flera st men det fanns inga snygga och inga
jeans som passade perfekt på mig.
Så det bite inga jeans för mig i dag.
Snart så är det lunch här sen blir det att gå ner på ams.
Ni kanske börja undra om jag bor på ams för att jag är där
så ofta nu?
Nej så är det dom har bara börjat kört hårdare med mig och jag har ett
schema nu så att jag ska vara där 1 gång i veckan :-)
Annars får jag nämligen inga pengar som jag behöver ha.
Och jag tycker det är kalas bra att dom kör med mig bättre
att gå dit ofta o träffa dom så dom inte skiter i en sånt kan
ju hända hehe.
Så det blir nämligen F som hämtar hem sonen i dag.


Jag funderade förut om jag skullegå och mata änderna
med Filip i dag sånt tycker han är jätte kul eller bara
gå till en lekpark.Men det är så kallt där ute sen blåser det o jag
börja nämligen få lite ont i halsen *ajaj* :-( så jag tror vi blir
inne i dag o kanske kan hitta på något här hemma.
Vet inte bara var det ska vara leka med leksaker eller
måla.Ja något sånt hittar vi säkert på.

ha en bra /mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Desiree

Hej! Du får gå in på din bloglovin, sen klickar du på bloggar, där finns dem populäraste bloggarna. Sen kan du gå in på katergorier på den sidan o kolla om du hittar nån bra blogg =o)

2009-03-05 @ 13:36:21
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0