Måndags trötter!


Huu så trött jag är hua mig så trött man är.
Fast lite saker har man endå så hunnit med.
När Filip kom hem från dagis kom farfar på besök
och han lekte järnet med Filip så båda 2 var as trötta.
Sen kom jag o frågade om han ville ha en stänkare men
Nej tack det var bra för hans del han var mer hungrig.
Då sa jag att vi skulle äta bagutter som är så sjukt
gott.Men Filips farfar var mer sugen på pannkakor och
det fick F höra så då blev vi alla sugna på pannkakor.
Så hela det slutade med att vi skulle åka till
farfar sen till 5.

Så under tiden väntade man på att
kl skulle bli 5 så det var inget höjdare
så jag begav mig ner till stan.
Där blev det i alla fall lite shopping.
Köpte en magtopp ;-) som
blir grymt sexig till sommaren.
*bild får ni vänta med*
Ni vet väl om att jag är sölig när det
gäller bilder mohahahaha.
Sen blev det 2 guld picingar till min
navel som ska glittra om under
sommaren.
Sist men inte minst så köpte jag mig en
lermask för mitt ansikte börja få fullt med
äckliga inkräktare *blä* så dom ska bort NUU.

Väl hemma var det bara börja packa lite extra kläder till Filip
sen tog vi så klart bilen så ruttet väder som det var
här ute*brrr* så det blev gassen i botten mot farfar.
Pankakorna väntade på oss.
Och farfar hade duktat fint hade tillå med köpt
sylt o grädde för att jag skulle komma ;-)
mmm han är så omtänksam Filips farfar han bryr
sig så mycket :-)
det satt fint med mat fråga mig inte hur många
pannkakor jag åt det blev många så jag hade
ingen koll på det.
Så i morgon önskar jag att jag får vår värme
ute så man kan komma ut och power walka hehe.
Det kan behövas så mycket fett man har
ätit 2 dagar i rad nu *ups* farligt gott.
Men jag är i alla fall jätte dukigt jag håller
upp både med det ena och det andra när
det gäller godis och snask o läsk hehe
tillå med hemma är jag duktig :-)
Det finns massa andra goda saker *mums*

Vid 19:30 var vi trugna att åka hem
blev tok för sent att komma i säng
för Filip han har nyss gått och lagt sig.
Och han somnade dirket så gulligt och se
att han kan somna fast vi är i sama rum i bland.

F ser på hockey och jag är rastlös för jag vill
ha tvn då jag vill spela wiii det är så toppen kul
med wii :-)

nej nu ska jag väl gå och pyssla med
något sov så gott alla
kära blogg läsare,
Sov gött pöss
mammatingleing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0