Massa frågor.

Massa spännande frågor... Den tog jag ut av Dessi.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?  - ligger en bok jätte nära mig måste bara
vara filips bok hihi vad spännande det kommer att bli.S SOTARN är en kolsvart kurre.Barnen ropar-Sotarmurre!
Sotarn sjunger på sin skorsten , skrubbar sig var kväll med borsten.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?- mitt glas med vatten i som jag alltid
ha när jag sitter här o bloggar.

3. Vad såg du senast på TV? Hmm nyheterna.

4. Utan att se efter gissa vad klockan är? Chansar stort på att kl är 20:05 känns som det.
Fel av mig 20:55 fan vad tiden bara russar i väg när man har kul.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tv gubben som babblar på bra,

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Var nere på stan och köpte koppar till oss.

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen? haha jag kollade
på Hockey så klart har nämligen hockeykväll här hemma.

8. Vad har du på dig? t-shirt, jeans och underkläder ;-P

9. Drömde du något inatt? Drömmer gör jag alltid men jag glömmer bort dem när
jag vaknar hehe.

10. När skrattade du senast? Oj schit jag skrattar nästan aldrig längre :-(
Måste ha varit i helgen då var jag glad

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En Stor fin sommar tavla ;-)

12.  Har du sett något konstigt sista tiden? Neeej inte vad jag kan komma på.

13.  Vad tycker du om den här utmaningen? Kunde ha varit mycket bättre.Är den inte slut än?
Hallå jag ger upp snart *kämpa kämpa på osm bara den*

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Patrik 1,5 år hyr den jag gillade den

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Ett stort hus en bil starta eget företag och
fullt med leksaker och allt kul till filip o massa kläder *drömmer bara på*

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om? Alla som känner mig vet ju vem jag är
så jag har inga hemlisar för mina vänner dom borde veta allt om mig. 

17. George Bush? Har varit president för något år sen bara

18-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicknamn? Och hur många? Jag har redan än som Filip heter han
Men om jag får ett till barn så ska jag döpa barnen till Liam eller Emma.Emma är vi alla överens om men Liam 
Gillar inte min pöjke så då kanske Filip får bestämma vad grabben skulle heta då hehe. 

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja varför inte i Thailand för? sol hela tiden brun kropp
god mat :-)

22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten? Vet faktist inte

23. Vilka 4 personer vill du ska svara på dessa frågor? Min kära syster min kära Mhichis
och dom andra 2 som vill :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0