morgon russ


I morse var det fullt ös här hemma.
Mammatingeling försov sig nämligen *ups*
inget bra det vi som skulle till dagis i dag
det blev till o springa.
jag vaknade inte förän efter 08 så det blev
morgon russ här hemma.
Tillå med Filip låg och små sov lite men det är klart
att han sover länge då han inte kom i säng
förän efter 22:00 i går kväll.

Just det i går såg jag en jätte bra film och det är
nog den bästa film jag sett på länge.
Blev nämligen Patrick 1,5 väldigt bra film om
jag får själv bestämma.
Mycket humor men även lite sorglig men
mycket rolig var den :-) som en film ska vara....
5 +++++ får filmen ut av mig....

Tillbaka i dag efter allt stress här hemma
vi fick kasta i oss frukost fixa till oss
sen var det bara att springa till dagis.
I dag blir små skitarna inne dom störe
få vara ute och gå på promenad...

I dag händer det inte så mycket ska nog ta
och duscha nu sen blir det nog till att
städa lite här hemma...

Jag vill ha vår man hör fåglarna sjunga
men ingen sol och bara kallt ute.
Urk så ledsen man blir jag som vill
ha vår så man kan börja klä sig snyggt :-)
Och bara sitta på en bänk o njuta ut av värmen.
Nu är det kallt kommer säkert börja snöa här känns
det som.

Puss mammatingleing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0