Pressenter som jag fick :-)

Nu ska jag visa mina pressenter som jag fick
ut av mina kära släkt o vänner.
Jag blev jätte nöjd o så glad för allt jag fick.
Hade värkligen en toppen happy day.
Tack alla snälla folk som kom till lilla mig.

Jag blir jätte glad får en våg ut av min syster o hennes familj :-)
Tack tack jätte bra då jag inte har haft någon våg sen innan
då är det bra och ha en ;-)

Ett till paket med jätte söta grodor som jag får ut av min
syster o hennes familj.
Å så fina dom är.

Ut av min kära vän Michis får jag en jätte fin tavla på mig o min
familj.Ser ni värkligen hur duktig hon det liknar ju oss.
Tack michis den tavlan är jag jätte glad för.
ska sätta upp den på väggen sen när jag har flyttat
och hoppas det blir snart.Nu så står den frame
så alla kan se den :-) ps vi har fortfarande ramen kvar ;-)
där står den så alla kan se den.

Ut av min kära familj får jag pengar och en bh o trosor som jag
behövde ha men även en favo tshirt som jag blev kär i :-)
Där är alla paket som jag har fått men allt om
inte med fick så himmla mycket
Men allt var bara bra och ha :-) tur att folk vet vad jag har för smak.

Tindra fick även ett paket ut av filip o hans familj ut av oss
då hon har fyllt år och vi inte kunde komma o fira henne :-(
Men det lönar sig och vänta då får man mer paket

Tindra får ett jätte stort paket ut av oss ojoj vad kan det vara?
Jo så klart en barbie häst o en bil *brumbrum* hoppas
tössa blev glad över allt hon fick.Men det blev hon säkert :-)
Michis flörtar med Filip ;-) Michis försöker tjuva Filips hatt
som hon blev kär i hehe.
Men Filip är också kär i sin hatt så den delar han tyvär
inte med sig.Så den vill han inte skänka till någon ;-) hehe.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vilka fina presenter du fick =o) Roligt med alla bilder du la upp. Otroligt duktig Michis är på o rita =o)

2009-03-10 @ 15:10:46
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Desiree

tack ska du ha =o) Han är inte anställd på fängelset,han är där via sitt jobb för o bygga ut anstalten. Det ska visst bli större. Extra pengar får han för att dem jobbar med ackord...det betyder att dem får en fin bonus om dem skyndar sig på =o)

2009-03-10 @ 16:24:10
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0