Shopping!

Nu bjuder mammatingeling på lite bilder
sen föra veckan då jag var några mil
härifrån och shoppade vårnytt till hemmet :-)
Bilder från helgen min kommer ut senare
håll ögonen öppna då *om ni är nyfikna*

Den söta krukgubben köpte jag på tradera hihi där jag hör hemma.
Men grästet kommer i från ikea och det blev skit snyggt.
Min lilla gubbe fick en sån fin frisyr som är poppis nu lagom
till våren.

Även 7 st kaktusar lyckades vi till och shoppa också  inte
helt fel.Så nu har man det lite fint hemma.

Filip fick väldigt mycket saker ut av mig :-)
titta vad vår snygg han kommer att bli.
jag som bara är inne på rutigt nu det är
så grymt fint *älskar dom kläderna.

Allt är köpt på hm förutom
jackan den är köpt på cubus.
jackan kostade normal pris 279
men jag hade tur och kom när det var
vårkänslor då var jackan nere på 199
så man sprade lite i alla fall.

Skor st 24 blir nog bra som fin skor när
han inte är på dagis,pris 99 kr
rutig keps 49,50
hatt 69 kr.
Men jag är i alla fall jätte nöjd med mitt fynd
kan jag lova er

Kommentarer
Postat av: Michaela

älskar hatten!

2009-03-10 @ 18:03:38
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0