Skit snön bara vräcker ner.

friday.gif Friday image by kycherokeemaiden
Nu är det fredags morgon och jag har just klivit upp ur sängen och
ätit en frukost med min lilla söta son :-)
Vi åt korv macka med oboy o Filip fick så klart mjölk.
Och det var väldigt mysigt och trevligt vi hade det.

F jobbar i dag ockå bara bra att han får jobba då får vi pengar
och det behövs värkligen nu när det är *KRIS*
Fan vad jag hatar Sverige nu det är ju mer folk som får
gå från sina arbeten och plus att många jobb flyttar
utomlands eller går i konkurs :-(
Vart fan är Sverige på väg?
Det är så hjäkla trakisgt att det ska vara så
det lär bli mer jobb som flyttar utomlands eller
läggs ner.jag känner redan massa personer som fått
gått från sina jobb och plus jobb sol flytta till Tyskland.
Det kanske är till tyskland vi ska flytta nu?
För här lär väl inte alls många svenskar få något jobb.
Inte ens politikerna vet vad dom ska göra dom
har så dåliga förslag så man inte vet om man ska börja
gråta eller bara skratta rent ut åt dom.

F kommer hem sent i kväll kl 17 o sen
när han kommer hem så sticker han redan och ska
spela fotboll till kl 21:00.
Jag hatar att han ska spela fotboll på fredags kvällar.
vad fan jag vill ha myss stund då från kl 19 då allt
bra börjar på tvn.
Filip o jag får väl sitta själva då och myssa med varandra
utan pappa.

I dag hade jag planerat att gå en lång promenad med Filip
o gå till lekparken men den hjävla snön kom och förstörde mina
planer :-( jag vill inte gå ut nu när det är snö storm.
Och lite ont i halsen har jag mins san än.
Kan man få bli frisk nu tack.

Ja annars händer det inte så mycket här kanske ska
ladda ner lite bilder eller något sånt.
Måste bara hitta alla kablar så man kan ladda ner
lite bilder och få bort röda ögon.
I dag ska Filip o jag äta fruksalad till
lunch det har jag alla fall planerat och
det är smaskens med fruktsallad ;-)
*mumma* så gott de kommer att bli
hoppas Filip tycker som jag.
Annars får han äta gröt eller burkmat.
Ska göra mat sen till 17:00 får se vad fröken
hittar på för någon god mat...

Tja annars händer det väl inte så mycket här.
Ska föröska städa upp lite nu ser ut som
ett vulkanutbrott här hemma i vardagsrummet.
Filip har kastat med massa grejer,
Så det blir till o städa här hemma Nu.

Ha en trevlig helg alla blogg läsare tack
att ni besöker min blogg.
Pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: nikeshoxnz

Nike Shox new signing male black white 1 has been by people all over the world in recent years. The men's new Nike Shox black and white 1 already beautiful, comfortable. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox</a> Their high quality and high technology. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox Sko</a> Wear this Nike Shox new signing male black white 1, will certainly make you look healthy and fashion.

Our special products are cheap male Nike shoes and cheap women shox Nike shox shoes. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox NZ</a> We are a management company and a company, you can believe that all of your movement and collecting product demand. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox R4</a> Therefore, we will always give you the most professional customer service and the most recommended Nike shoes shox to low prices.

2011-08-27 @ 05:07:12
URL: http://www.nikeshoxnz-norge.com/
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:23:29
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0