Snöstorm är det här.


Hej hopp alla glada folk där ute :-)
Min dag blev inte alls som jag hade tänkt mig den blev helt förstörd
tack vare den dumma snön :-( jag som längtar så mycket till våren.
Hade faktist bestämd att jag skulle ut o gå i dag med Filip
och köpa bröd o massa goda frukter.
Men så blev det inte den dumma snön kom och jag har inget regnskydd till
vagnen och vill inte att Filip ska bli atackerad ut av massa snö som flyger rätt in i fäjan
på än nej tack det vill man värkligen inte.
Nej nu ska jag ta och berätta hela min dag för er.

På morgonen så vaknade Filip redan 07:30 *gäsp* han ska ju
sova länge på helger vill jag men det är inget som man
bestämmer över små barn :-)
Och förästen så var det Fredriks tur att gå upp jag har varit
så duktig och gått upp 3 dagar i rad nu och myst med lilleman.
F ger Filip gröt och ren blöja men tror ni han blir nöjd han bara
skriker fast han får vara inne hos oss.
Och vi var ju as trött hade inte kunnat somnat förän 03:30 tack vare
dom fuckade grannarna som dunkar på hjäkligt bra :-( kan inte
sova när man har dunka dunka bass.Fan vad arg man blir.
Filip hade i alla fall somnat vid 21:00 i går fast vi tänkte natta honom
ute på en kvälls promis men i stället för att vaga honom på en
lång promenad bestämde han sig att han också skulle gå med oss :-)
Så inget sovande i vagnen det blev en motstions runda i går
i lite över 1 timma :-) och det behövdes så mycket gott man
hade ätit i går...
Jag hade i alla fall tippat på att Filip skulle sova minst till 08:30 i dag
han som alltid bruka sova i 12 timmar men inte i natt.
Usch vad arg man var i morse.

Filip fick leka själv en liten stund i morse under tiden vi låg och sträckte oss
i sängen och försökte vakna till men det gick ju bra han lekte med sina
leksaker i vårt rum.Men till slut så ville han ha upp oss
så han skrek o hade sig för ingeting så fort jag gick upp så
blev det tyst på lilleman.

Då började jag göra frukost till mig lilleman fick i alla fall mat då klockan
var närmare snart 11 och han hade ätit frukost vid 8.
Vi hade i alla fall det trevligt jag höll på och palnera massa saker
som vi skulle göra i dag gå i väg och handla så man kan komma ut och så
sen måste jag diska.
Efter Filip hade ätit började jag att diska usch så mycket disk men
gud så trevligt med massa folk i går :-)
Så jag tänkte på hur trevligt vi alla hade det i går då gick disken mycket
fortare :-) Men jag var bara tvungen att kolla ut genom fönstret shit bajs
det snöade som fan usch så arg jag blev :-( *besviken*
Jag som ville ut och handla med Filip. F skulle i väg på bandy i dag.
Så det blev ingen prominix i dag :-(

Innan F skulle gå så började Filip o han spela innebandy här hemma
hahaha såg så hjäkla kul ut :-)
Så jag blev också sugen på bandy så jag var också med och tog
fram min rosa bandy klubba :-)
Så vi hade jätte roligt en stund innan F skulle i väg.

Fredrik gick o Filip blev trött kvar blev jag uppe i lägenheten.
Så jag passade på att spela wii i 1 timma gött o röra på sig
fast i lägenheten.
När Filip hade sovit någon timma blev det till och göra mat till
hela familjen.

Blev kykling o ris med jordnöttsås mumma så gott det blev.
Nu efter maten så leker Filip som en liten huligan hehe
och Fredrik han däckade i sängen han blev nog för mätt.

Nej nu ska jag gå o leka med Filip och sen se på tvn hoppas bara
det slutar och snöa så jag kan gå ut en liten liten promenad
det skulle sitta så fint :-)
Hatar när snön atackerar än.

/ mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0