Tradera


vet ni jag köpte en jätte snygg jacka från tradera för ca 400 spän tycker
att det är as dyrt men jag var i behov ut av en jacka.
men det VÄRSTA är att jag inte fått jackan än och det har gått
snart 3 veckor :-( usch jag mår skit dåligt att behöva betalla 400
spän och sen inte få något alls.
jag vill bara ha min jacka så jag kan slappna av och bara njuta fullt ut
på våren.
jag vill inte ha blivit grund lurad jag vill bara ha min vår jacka.
Men hur fan ska man kunna veta om säljaren är seriös eller inte?
det är det värsta med tradera att det finns bedragare också.
Jag har inte råkat ut för sån på jätte länge.
Och sen om hon säger att hon har skickat paketet hur fan ska
jag kunna tro på det??? Och sen kan ju även posten tagit
paketet eller slarvat bort det.
jag står här matklös och vet i fan hur jag ska bära mig åt nu.
Snälla snälla alla blogg läsare hjälp mig vad kan man göra????
jag vill bara inte ha blivit lurad för jag kunde ha gjort något annat
kul för mina 400 kr eller köpt en jacka från hm.
vad ska jag göra???? jag mår skit dåligt
*hjälp mig snälla hjälp*

I dag har det inte hänt så mycket Filip blev hemma
i dag han var inte alls pigg att gå till dagis :-(
Stackars liten inget kul o se honom sjuk
tycker så synd om min lille snutter.
Vi tog oss i alla fall en promenad alltid bra och komma
ut i friska luften och rensa bort bacillerna *phu*
Så skönt det var ute om det inte hade blåst så dant.

Här händer det inte alls mycket blir ju färjan i kväll
på tvn det kör i gång så det ska jag titta på.
mer vet jag inte avd jag ska göra F ska i alla
fall sticka i väg och spela spel med sina älskade vänner.
jag blir här själv med Filip så vi får ha mysigt innan
sängdags...

I morgon kanske vi ska i väg till Örebro och
köpa golfskor till F han behöver ju som sagt ett
par nya :-) så hjäkla dyrt med golf saker det ända som
är billigt är golf bollarna det andra kostar massa pengar.

Pöss ha en bra kväll mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michis

therese sa att tradera kan ge ersättning för de som blir lurade. du kan ju mejla tradera och fråga? då kommer de nog kontakta hon du köpte jackan åt, så att det löser sig.

2009-03-30 @ 23:44:41
URL: http://michaeala-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0