YEAAA FBK VANN


YES YES YES!!!!!!
Nu ska vi fira här Fbk vann i dag igen :-)
Vad härligt vilka lyckos killar dom måste vara nu.
Dom är så duktiga och spelar grymt bra....

Filip sover nu innan han la sig satt han i köket
och han älskar min allas tidning.
Den är bättre än hans böcker tycker
han hehe.
Filip har börjat lärt sig sjunga jätte mycket nu :-)
Och nya ord kommer upp varje dag
så kul att allt går framåt.
I dag när vi skulle bygga med klossar så
sa pappa filip ska vi bygga med klossar.
Då peckar Filip på klossarna och tar fram
dom och säger bygga  bygga och peckar på
den kloss som ligger bredvid honom.
Tänk att mammas lilla bebis är
snart 2 år.
Nu tänkter ni hallå säger du fortfarande bebis till din son???
Ja faktist gör jag det han är mitt första barn och han är minst
därför kan jag kalla honom för bebis i bland fast jag vet
att han är mammas stora gulle plutt älskling.
gull unge.
Tänk vad snabbt tiden har gått.
Snart firar vi 2 år här inte klockt vad tiden
rullar på bra.
Pöss sov gott nu ska jag sova gott
upp till dagis i mon pöss pöss /mammatingeling

Kommentarer
Postat av: [email protected]

<http://www.cat-boots.org/</p>

2011-09-06 @ 03:41:23
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0