1 dag kvar till kalaset!


ja i morgon så fyller Filip 2 år men det ni inte vet det
är att någon mer i våran släkt också fyller år?
Hmm vem kan det vara? kan det vara mormor?
Eller gammel morfar vem kan det vara?
Nej ingen va det som jag har gissat på det är
nämligen någon som står Filip väldigt nära nämligen
farfar som fyller 57 år också i morn den 14 maj.
Ja då kan ni räkna med att det är kalas i mörn.
Men inte bara 1 kalas det blir 2 kalas.
har nämligen fixat så att barnen på dagis ska fira
Filip i morn så Filip bjuder på glass till alla kompisare
bra och vara polare med Filip då :-)
Sen på kvällen blir det kalas hos farfar o fira farfar sen kommer
gammel farmor o farfar som firar farfar o Filip blir
dubbel kalas i mörn.
Vi har köpt popcorn till farfar och en popcorn skål sen
ska han få en resa till power big meet med oss.
Gud vad jag längtar till power big med :-)

I dag har jag fortsatt och bakat det har gått strålande
bra fast Filip var hemme men även pappa var hemma
och tog hand om Filip så dom busade runt här hemma.
Efter man var klar med all bakande fick jag gå ner till ams
och tror ni inte det finns ju inga jobb så jag får nöja mej med
mina 2000 kr i månaden fan ingeting men vad gör man??? :-(
Usch jag känner mig så pank och mår dåligt över det.
Har man inga pengar då är det inte så kul och flytta men
F har pengar så han bestämmer vad vi ska ha om
vi får lägenheten.

Vi var o handlade förut i dag och jag såg jätte stooora vattenmiloner
mums så gott o så sken solen jag ska ha en men gissa
hjävla bonadräng förstör mina drömmar och fan vad arg jag
blev på f för att jag inte fick en vattenmiljon jag som älskar det.
jag behöver en miljonär snart.
Jag blir så arg när Fredrik snålar och har sig.
Det gör mig värkligen arg.

i kväll har det varit lugnt annars här sitter pjökarna o spelar
igen om om igen men dom har kul :-)
Nu ska jag fixa lite.
Pöss mammatingleing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0