BABYBOOM

Nu är det minnsan inte långt kvar tills Filip blir stora killen.
Nämligen 2 år.
i övermorgon så är han precis hela 2 år.
Tänk vad fort den tiden har gått och det kändes inte
alls länge sen jag var inne på BB kunde ha varit
föra vecken typ något sånt.

Många bebis bilder bjuder jag på i dag :-)
För i dag är jag nämligen bebis sugen hihi.
Kolla vilka silicon bomber jag har där i dag finns det inget
ut av det bara små häng pattar :-(
Men vad gör det? Jag har ju världens finnasde son som jag
är så stolt över och han är mitt allt.
jag är så tacksam för att jag har fått blivit mamma till
en så otrolig vacker kille.
 det är inte
alla som får den chansen och känna på och
får vara mamma.

Nu tar vi oss en liten tupplur tycker jag :-)
Filip ser väldigt solbrun ut men så söööt kanske bero på att
jag solade mycket när han låg i magen.

AAA Min gulleplutt är nyfiken måste ha koll
på alla som är här inne och stökar till.

Suga på finger det är gott det men vad nu
det kommer ju ingen mat :-( Dumt men
fingret var gott det i alla fall.

Nej nu tar vi och visar på den här fotografen :-)
japp fick höra ett rykte om när bebisar ler
så fiser dom haha vet inte om man ska tro
på det ;-P
För Filip kunde le det första dagarna :-)
Pöss mammatingeling
det var allt jag har o bjuda på i dag.
VÄNTA JAG ÄR INTE KLAR ÄN.
JAG HAR JU BERÄTTA ATT JAG HAR EN HEMLIGHET
MED NÅGON SOM STÅR MIG VÄLDIGT VÄLDIGT NÄRA.
NÄMLIGEN MIN SÖTA KÄRA SYSTER.
NU AVSLÖJAR JAG ATT MIN KÄRA SYSTER
SKA FÅ EN BEBIS TILL HÖSTEN :-)
JAG ÄR SÅ GLAD FÖR HENNES SKULL JAG MÅSTE
BARA VARA DÄR NÄR BEBISEN HAR KOMMIT.
Men en sak har jag bestämt mig för i alla fall
är att jag inte kommer att hälsa på henne på BB
om allt ska gå som det ska för då bruka man bara
vara inne där över en natt.
Och jag vill aldrig mer sätta min fot på BB i Eskilstuna
känn på dena kängan men ni förstörde min första
mamma tid och det kan jag aldrig förlåta.
Men skulle det bli något problem om att min systers
bebis kommer för tidigt då får jag ta tag i saken
och besöka henne där.
Men jag hoppas i alla fall att allt ska gå så bra med
nya bebisen som är på G :-)
jag längtar stort efter den så Filip har någon och
klappa på till hösten,
För Filip är värkligen barnkär av sig....

Bjuder på lite bilder till min syster babyboom i går.
Känner många som ska ha bebis i år.

bebis7_1152734872.jpg image by jenniebackman 
Kanske blir en till flicka?som kommer i från kinderägg.

Min syster o jag har inte alls många hemlisar med varandra längre men
så blir det när man flyttar i från varandra :-(
Jag var väl bland dom sista i släkten som fick veta att hon väntade Bebbe men
vad gör det? jag vågade inte ens själv berättade själv för henne när
jag väntade min bebis hihi.
Så min mormor o morfar o min syster fick veta det samtidigt ut av min
mamma hehe.Vist då var camilla lite små sur och nu ger hon igen :-) hehe.


Det där kan inte ens Filip göra värsta talangen.

Nu får jag ta och vänta tills bebbe kommer :-)
pöss


Kommentarer
Postat av: michis

jag kan följa med på lördag o fira filip! =D

2009-05-12 @ 13:23:27
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad snäll du är kära syster yster =o) men jag väntade med att berätta för dig, för att jag inte ville ta det över telefon eller sms.. ville hellre säga det när vi träffades =o) kram

2009-05-12 @ 16:01:34
URL: http://camillaklassons.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:33:31
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0