Dagens shopping


Dagens shopping blev en rosa sexig porrig dammvipa ;-)
Det ni det var inget som blev uppskattat i hemmet.
Men jag har ju bestämt mig för att ha en rosa flyttdag
den dagen jag ska städa ut hela lägenheten :-)
Rosa gör mig glad och får mina ögon och glittra så därför
väljer ajg rosa.

Den svarta krukan köpte jag med på rusta.
Fanns ju ljusblå och lilla men svart föredrar jag annars vitt.
Blommorna fick jag allt plantera själv i kväll.
Inget som man får med på köpte när man köper kruka :-(
49 kr gav jag för den och det var självklart värt priset.

Mina rosa gråa sexiga lekskor haha.
kanske inte så sexigt men endå så ett bra mode om man har barn som jag har.

Filips snygga sandaler som jag bara blev tvungen till o köpa.
En jätte billig toabajs borste som jag ska ha när jag städa
lägenheten endast 6 kr på ikea det ni det är billigt.

Sist men inte minst så blev Fredrik kär i en dammsugare som han
var bara tvungen och köpa.
men den kommer säkert komma till användning sen när vi
har flyttat :-) så de är grejs det.

Hemma Hemma Filip speglar sig han blev coll i alla fall.
Värsta bärsta fotografen jag är då han kunde bli så bra :-)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Funkar kameran nu, eller har du snott en vägkamera? =oP Vart hitta ni den där dammsugaren o vad kostar den? Vill oxå ha!

2009-05-28 @ 08:22:18
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0