Dingeling det börja närma sig!

Jajaja det börja närma sig kalas men inte vilket
kalas som helst.
2 års kalas för filip vi firar hela veckan ut,
För att min prins blir 2 år nu på torsdag.

Filip några månader med en mjukis baby mössa.
En sån mössa vill jag också ha till vintern :-P
Den är så go o varm.

Mumma så gott aprikos frukter på burk
det är det bästa när man är liten.

Myssigasde sommar grabben.
Sötnossen min vad fin han är.

Elefant mys började tidigt i åldern.
Härligt och få gosse myssa med
gossisar.Specielt efelefanter måste
vara snabbeln som lockar Filip att han ska gilla elefanter.

Det började tidigt med moellandet...
Som ni alla kan se så kröp han in i en låda och ville leka
gubben i lådan var är du? gubben i lådan kom fram
 så helt plötsligt så kom Bingo Rimer på besök
och tog några bilder på min son ;-)

Myss i sängen med alla gossedjur så det är gossedjur festivalen i
sängen :-)
Gott med väling smaskens vad gott måste ju dela med sig
till grodan :-P
pöss Filip med mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0