En liten resa till Örebro :-)


Japp i dag så blev det en liten resa till Örebro :-)
Alltid lika kul och få komma i väg från bonahålan.
Å schit vad stort Örebro köpcentrum har blivit och vilka
moderna hissar dom har där minsan till åmed mammatingeling
vågar åka dom det ni det är inte vara dag jag åker hiss ;-P
Men jag skulle aldrig åka en hiss som inte har glasrutor.
I morse hade jag ju tänkt att gå upp innan 7 för jag la mig
väldigt tidigt i går för att lyckas vara pigg på morgonen o självklart
så var man pigg sprang upp till mobilen och stängde av larmet.
Skulle bara gå och duscha o fixa till mig men då vänder jag på mitt
huvud o ser hur sött min älskling ligger i sängen och snarkar och
det är bara något magiskt med han.
Så dum som jag är lockar hans blickar mig o lägga mig igen NEJ NEJ NEJ.
Men så blev det ju och dumt som det blev så lyckades man o somna hihi.
Så inte föräns kl 08 ringer Fredriks kl akut vi ska åka om en timma.
fan vad stress det blev.Men må ni tro lilleman han var klar vaken fast han
int ehade kommit i säng förän 11 lilla toker hehe.
Så det blev in i duschen fixa till sig sen äta frukost i 30 minuter.
Sen när kl var 10 så kom vi i väg haha allt beror nog på att det finns
en tjej i huset som behöver allt tid på sig :-)
Solen sken ju så klart och 16 grader varm då tog jag kjol och linne
på mig lite väl kallt när jag väl kom fram till Örebro det blåste ju som bara den
så jag frös och ljolen åkte upp på mig hehe så jag vet inte hur många
folk som har sett min rumpa i dag??? men jag är inte feg och visa mig
naken för jag är nöjd med mig själv :-)
Självklart så började vi med att gå in på ikea och både jag o F blev kära
i en växa säng som vi ville köpa men tyvär så kan vi inte köpa den :-(
Då svärmor redan har köpt en säng men jag vet varken hur den ser ut
eller vad det är för säng modell???Så vi kunde inte köpa den sängen som
vi ville ha då F ville sen hur hans mammas säng som hon har köpt ser ut.
Typiskt svärmor som alltid ska köpa saker till oss bakom ryggen på oss.
Hon gör ju det för att vara snäll men vi har sagt åt henne 100000 miljoner gånger
att vi kan handla själva för vi vet vad vi vill ha men  hon lyssnar inte :-(
Hon har ju ett eget hem som hon kan pimpa så låt våra hem vara för där bor jag
och det vill jag pimpa sjäv med min smak som är som baken.
Mina föräldrar vågar minsan inte lägga sig i då dom har ett eget hem
dom låter oss sköta oss själva :-)
När vi var på barnavdelningen på ikea så sprang Filip runt o lekte så klart
med massa andra barn o det var typ som ett dagis men innan han började
leka lyckades han springa och ta en elefant som han redan har 3 st ut
av här hemma.Så något specielt är det ju med dom där elefanterna som
han lyckas sno med sig hela tiden.Och när vi försöker ta dom i från honom blir
han tokig och börja skrika mays mays och det betyder min hehe Filips
egna lilla språk.jag sa till F låt han ha elefanten vi lämnar tillbaks den innan
vi går ut här i från.
Blev massa köp på ikea en bärbar dammsugare köpte vi också för 300 kr
som kostar 500 i butik hehe billigt och F ville ju så klart ha den.
När vi väl skulle betalla så lyckades Filip minsann backsa åt sig
elefanten så den gick vi allt köpa så nu bor det 4 elefanter i Filips säng hehe.

Efter vi hade varit på Ikea blev det att åka till statiol Filip skulle ha mat sen
skulle vi tvätta bilen då hjävla äckliga fisk måsar hade bajsat ner våran bil.
Och det som är värst är att våra fiskmåsar bor på vårat tak och har fått ungar
och varje gång man går ut som flygger dom lågt ner och försöker atackera en.
Riktiga äckliga fåglar som går till atack sen bajsar dom jätte mycket.
Filip åt sin mat fast han ville inte ha så mycket :-( sen köpte vi glass på macken.

Efter det åkte vi till lågpris magasinet och där köpte vi jätte fina
gråa krukor som vi ska ha i vårat sovrum när vi flyttat.
Efter det blev det köpcentrum där sprang vi in på intersport.
Och självklart sprang jag direkt till sko avdelningen så sko tokig
som jag är när man kommer in på intersport.
Först hittar jag ett par grå rosa sandaler till mig som var rea på
170 kr billigt fast man är pank typ.
Men jag behöver ju att par rediga sandaler då jag inte vill ha
fina skor när jag leker i sanden med filip oftast bruka det sluta
med att jag är barfota i sanden haha men det är också skönt det
men man vill ha ett par lekskor om ni förstår haha.
Sen hittade jag ett par till fast till Filip :-) Fredrik var inte lika
intresserad som jag han sa Filip har 4 par skor jag bara japp det
har han men inga sandaler och han kan inte bara gå med jumpa skor
hela sommaren då han kan få fotsvamt fotsvett med mycket mer.
Lång diskution hade vi i alla fall men jag vann slutade med att jag hade
rätt och inte la mig och jag fick betalla hehe.
Örebro hade mycket fina butiker i sitt köpcentrum tänk bara om man hade haft
massa pengar då skulle jag ha köpt mig en stor ljus lykta i vitt det
är så fint och ha ute eller i ett hörn i hemmet...

Efter vi hade varit där blev det att åka till rusta dammvippa och
blomkruka skulle jag ha där då den ska avar ute.
För i mitt nya hem får jag bara rum med en blomlåda så nu har jag
2 blomlådor så jag var typ tvungen att köpa en blomkruka så jag kunde
plantera mina andra blommor i den kruka som jag köpte nu.
Så nu kommer alla blommor få plats i mitt nya hem.

När kl var 16:00 dagen var lång då kände jag vi båda nej
nu tar vi allt och åker hem :-)
Och det slutade med att vi gjorde i ordning taco när vi kom hem.
Så gott som det blev mumma mums så gott...

Nu så är det kväll händer inte alls mycket förutom att min underbara
älskling har räddat min sommar o min blogg han har nämligen
köpt ett minneskort så nu håll tummarna nu fungerar min
kamera och nu kan jag ta kort på vem jag villl :-) haha.
Jag är helt galen glad i dag helt enkelt.
Pöss på er ha en trevlig kväll.
/mammatingeling
 
 Den där brickan fyndade jag på ikea i dag och så nöjd jag är :-) kommer också blir bra sen när vi flyttat

Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:33:48
URL: http://www.skechersshape-ups.net
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:37:39
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0