FILIP 2 ÅR

Det är ingen vanlig dag för det är nämligen
Filips födelsedag hurra hurra hurra.
Nu sjunger vi i kören alla som besöker mig i dag och
så sjunger vi  ALLA för FILIP nu kör vi i gång.
Vi gratulerar!
Vi gratulerar!
Vi gratulerar på din födelsedag!
Med blommor och blader!
Vi firar denna dagen
Vi gratulerar på din födelsedag!
Hipp hipp hurra Filip tydyyudydyd hurra FILIP
2 år.


Ja må han leva,
ja må han leva,
ja må han leva uti hundrade år.
Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år.
Och när han har levat, och när han har levat, och när han har levat uti hundrade år.
Ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas på en skottkärra fram.
Hurra hurra hurra hurra!!



Grattis Filip på 2 årsdagen
hipp hipp hurra.
Pöss mamma o pappa älskar dig våran prins.
I dag blir det allt glass på dagis gott det.
Måste fixa här hemma nu.
skirver senare pöss.


Kommentarer
Postat av: Dessi o barnen

Hurra hurra hurra hurra för Filip!

Fick du mitt sms imorse?

2009-05-14 @ 12:46:03
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: camilla

Grattis Filip på 2 års dagen.. =o) stora killen nu =o) kram

2009-05-14 @ 17:28:13
URL: http://camillaklassons.blogg.se/
Postat av: knixan

Ja de går fort... de växer iväg.

Ja tänka sig snart är man mamma... de va ju lite typiskt att jag skulle få havendeskapsförgiftning. Men de är stabilt så jag får vara hemma nu iallafal. Träffade läkaren idag så de verkar som de sätter igång mig i veckan.

2009-05-15 @ 19:24:33
URL: http://knixan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0