Filip är sjuk i dag :-(


japp i dag så äre et Filips tur och vara sjuk i dag stackars liten :-(
Mammas o pappas älskling är sjuk tycker de är så jobbigt
och se honom vara så trött och hängig man blir så ledsen över det...
Filip sov ända till 11:20 REKORD så länge har han aldrig sovit så jag fick
värsta choken när han inte kom upp i morse.
Jag gick i alla fall upp kl 10:00 fast det hade varit skönt och sova en
stund till men jag tänkte Filip ska nog upp snart men så ack fel jag hade
det han sov ju jäte lång stund.
Så jag fick pyssla lite i lägenheten :-)
Sen kom Filip upp o hade feber försökte ge honom alvedon o det var inte
lätt det han avskyr och dricka det :-P

I går så tänkte jag blogga innan jag gick o la mig men hjävla
fuckande comhem hade problem sen var dom så rädda
att dom inte ens hade telefonen på när man försökte ringa.
Blir så hjävla trött på dom då det har hänt flera gånger nu.
Skit funderar stort på om man ska byta men vet inte bara till vad.
jag funderar och ser om jag kommer på någon lösning.
Men nu tar vi och snackar om något nytt o kul....
För nämligen i går kväll så åkte vi ut på landet och det var
riktigt lovande för filip kan jag säga för utom att vädret inte var
så där i topp som man vill ha det.
Men gud vad mycket djur det fanns o titta på.
Så där låter hästerna för Filip mu han har inte lärt sig och prata
som hästar en men må ni tro grisarna viste han direkt vad dom sa
nöff nöff grrr öhöh typp något sånt en likhet mellan morfar o grisarna.
För morfar låter som en gris när han snarkar o sover.
Så filip tycker nog att dom är släkt med honom.
Han kan peka på en gris och säga nöff och massa konstiga ljud
o frågar man hur morfar låter svarar han likadant för det
låter precis lika.
Sen såg vi även getter med killingar och det var mysigt och se när dom
jagade sin mamma då dom ville ha mat :-) och mamma blev nog lite
trött på sina barn då hon föröskte springa där i från och hoppa
över sina kilingar men det gick inte så bra kan jag säga för barnen
kom efter henne hehe jätte gulligt var det och titta på det...


Nej nu händer det inte så mycket förutom att F har kommit hem en
stund och lyckats göra sönder Filips andra bil på en kort stund.
f leker alldeles för hårt med Filips leksaker när dom leker
han blir som ett barn på nytt.
Så det blir väl o köpa en ny bil till filip nästa månad för snart så
är jag pank då jag har ett stort kalas framför mig som kostar
lite pengar men det är det värt för filips kalas får bli
hur dyrt det än blir..
För han ska få det bästa kalas som möjligt hoppas jag på
o sen vill vi ha sol som vi fick föra året :-)
Pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:15:42
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0