Förrvirad!


Jajamän i dag har dagen gått riktigt riktigt fort känns som
jag inte alls har gjort ngåot vettigt i dag.
ont i huvudet och förkyld är jag också så trött är man för den
delen.Har inte alls haft lika mycket ork och leka med Filip i dag :-(
Usch vad dum jag känner mig när min kropp inte orkar göra något.
Men jag får glädja mig åt att Filip o jag hant och leka i över 1 timma
och det tycker jag är tok för lite.Tur att Fredrik kunde hoppa in o leka med
han annars är Filip bra på och leka själv också.
Om jag känner mig bättre i morn då ska Filip o jag ta och bada tillsammans
efter vi lekt med fingerfärg och gjort massa fina teckningar.
Filip älskar värkligen och kladda ner sig.
Jag hoppas bara jag har orken med mig i morn och att jag får vara frisk nu...
Jag känner mig även förrvirad i kväll skulle ha gått ut på en promenad men
det blev det inget ut av hamnade i soffan och började deppa och tycka synd om
sig själv.Jag hatar mig själv när jag inte alls känner mig som en människa.
Tänka på att jag inte ens är den tjejen jag var en gång i tiden då jag hade allt
och var glad o lycklig.Nu för tiden är man blyg och mår skit dåligt.
Jag känner mig som ET ni kommer väl i håg ET? ja rymdvarelsen som kom
ner på planeten som ville hem till sin familj.
Jag älskar värkligen min familj o min man o son dom är allt jag har men
jag trivs inte i den här bonnahålan längre :-(
Och jag vet tamefan inte vad jag ska göra åt saken.
Och ingen av oss har jobb längre så man känner sig fett ruten.
Jag som har drömmar o drömmer om hus när ska man få det
kanske aldrig? men jag slutar aldrig drömma.
Men nu bor man bara i en mini 2a och man letar efter störe men
jag vill ha störe där jag vet att jag kan trivas så jag inte behöver flytta.
Tycker det är så jobbigt och bära och flytta runt på allt.
Jag känner mig som en 3 åring nu så jag ska nog sova det skulle
passa utmärkt nu.
Sov gött alla kära bloggläsare ha det gött pöss pöss mammatingeling.

Börja stort fundera på om jag börja likna Et snart?
Skulle inte alls vara kul då jag inte vill känna mig som ET.
jag vill bara hitta tillabak till mig själv.

Min underbara kära vän gör mig lycklig i alla fall det är då
jag känner igen mig sjäv och jag hittar tillbaka till mig.
Här kännr jag mig som en sophög i bonnahålan.
Jag är i alla fall super glad över att jag har mina kära vänner
kvar fast det är långt i från mig.
men jag tänker på er ofta och på natten kan jag minnas allt kul
vi hade och drömma om er :-)
Men ni ser ju hur vild och galen jag blir när jag träffar M.
Det blir till och rida ranka då ;-)
Men jag kommer till sommaren vänta vänta så kommer jag
då kan vi gå ner på torget och ta oss en öl och släppa loss.
Jag måste se fram i mot det annars bryter jag i hop.
pöss <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Michis

klart vi ska dricka öl i sommar! det måste vi! saknar dig MASSOR också,, synd att man inte kan komma på nån smart lösning på dina problem,, hade varit SÅÅÅ roligt om ni kunde flytta till Eskilstuna.. men jag vet att det är svårt,,



massa kramar <3

2009-05-05 @ 18:13:38
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0