FRISK NU!

Äntligen är Filip frisk vad roligt och få ha en kry och glad
spralig kille här hemma som springer runt nu :-)
Fast i dag har vi inte vart ute usch bara regnar och sen
har man inget regnställ till vagnen :-(
Så i dag blev det till och baka sockerkaka och muffins
något som Filip inte gillade när jag bjöd honom på det.
Efter det så satt ajg i gång kaffe och började diska
så duktig som man är i dag o det är inte
varje dag man är duktig och göra massa saker hehe.
Så när jag väl höl på och Diska så höl Filip nästan på och
dra ner kaffe bryggan.
Mitt hjärta flög ända upp i halsen på mig men
tack och lov så hant han inte och få ner den.
Min lille grabb har blivit så stor nu och
lång men han förstår inte hur farliga saker det finns i ett kök.
Men jag tror att han har lärt sig att kaffebryggan är ajaj nu.
Men även om saker och ting är ajaj så är det så nyfiket
och man måste ha ner den och undersöka allt som är ajaj...
Nej nu funderar jag på att gå en promenad för f har kommit hem.
Han har ju varit så go i dag och varit ute med sin bror och spelat golf
i ösregnat inget som jag skulle få för mig och göra :-P
så nu är han hemma och jag tror jag ska passa p åoch gå ut då :-)
Jag har ju regnkläder som jag fick i julklapp ut av svärfar min.
Tack det var värkligen jätte snällt sånt behövs ju när det är
såna dagar då man inte vågar gå utanför dörren hehe.
Ha det bra alla kära bloggläsare trevlig helg pöss
på er mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0