Har tråkigt...

Jag har svin tråkigt här hemma nu.
fast snubben är ju hemma men han är inte rolig då han är
med sin bror och dom sitter o spelar något spel.
Och jag kan inte vara med då jag inte kan språket :-(
Men men jag har hitta något att råa mig med nu.
Och det är ännu mer frågor. så nu
kör jag i gång.



Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad *mums*
Är det nåt du absolut inte äter: Ja det finns mycket det som bönor o majs
Kläder just nu: Min palyboy dress som är turkos riktig skön är den
Musik just nu: Raggarkungen *EDDIE MEDUZA*
Vad sa du senast: Jag älskar dig god natt Filip ses i mörn
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja?Oj jag vet inte.
Sommarplaner: Jag vill åka till Gotland eller vart som helst men blir ingen semester är för pank.
Fisk eller badkruka: Det kan ni räkna ut själva jag är en kämpe torsk.Så jag älskar vatten.
Saft eller alkohol: Saft på vardagen och sprit till helgen tack.
Hur många kuddar sover du med: 4 om vi räknar med fredriks annars 2
Favoritväder: 35 grader och soligt då njuter jag med en melon i handen *blink*
Om du var fast på en öde ö, 3 saker du tar med dig? Min familj sängen o mat
Spelar du nåt instrument: Haha jag kan inte ens sjunga då kan inte jag spela något.
Morgon- eller nattmänniska: Jag har blivit en nattuggla sitter och hoar på natten.
Sparare eller slösare: Oj jag är jäklig bra på att slösa,något jag vill ändra på.
Bästa film: Finns många filmer det.
Tror på liv på andra planeter: Ja absolut.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja den kommer jag i håg honom glömmer jag aldrig.
Älskar du henne/honom fortfarande: Tänker på honom i bland då mina känslor var så djupa
och det var längsta förhållande...Men nu har jag ju familj o allt så jag har inga känslor kvar
för han.Men han är i alla fall en fin vän men tyvär så har vi ingen kontakt med varandra.
Har du några homosexuella vänner: Japp det har jag o det är inget fel med det.
Tror du på mirakel: Ja det gör jag faktist.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag hoppas ju på det men som
samhället ser ut i dag så Nej.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja oftast så....
Ser du på kärleken som ett misstag: nej ingen chans det.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: haha jag är redan stor jag har redan född ett barn
men 2 barn vill man helst ha.
Bio eller promenad: jag hatar bio så jag älskar promenader älskar o röra på mig.
Är du kittlig: Nej det tycker jag inte.
Snarkar du? Haha inte vad jag vet något som hört mig eller???
Stjärntecken? kämpe torsk * fisk*
Rädd för insekter? Nej bara gråsuggor och tveskärtar *vidrigt och äckliga*
Äckligaste insekten:
Måste bli mygg annars gråsuggor o tveskärrtar ser så äckliga ut.
Största svaghet: Snällhet ;-)
Det här är jag bra på: lyssna, Lyssnar och ställer upp för vänner.
Bästa bok? för Aftonbladet nyheter varje dag. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
stark
Vad vill du jobba som? Modell eller att jobba på HM
Chips, morötter eller godis? Godis är gott.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nej har inte den tiden så jag bjuder på allt i min blogg.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Haha jag har redan gjort det.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det ser jätte fint ut så jag är bra på o städa.
Gungar du på stolen? Ja när jag är kissnödig då blir det till o gunga på stolen.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? YES
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej det är jag inte rädd för.
Saltar du på maten? Japp det gör jag alldeles för mycket.
Gillar du att sjunga? jag älskar och sjunga för mig själv inte för någon annan :-)
Anser du att du är stark? jag är tillräckligt stark som en oxe.
Brukar du sola? Ja det är självklart jag älskar ju solen.
Vad gör du om du får hicka? ska jag våga ge ut mitt recept som jag hittade på själv när jag
var liten? Men det funkar ni måste testa det i så fall. En tesked socker svälj sen är hickan över.
Det fungerar på mig så ni måste testa det.
Röker du? Nej så jäkla vidrig lukt på kläderna.Så det vill jag inte ha.
Snusar du? Nej det gör jag inte.
Använder du knark? japp mina extra tuggummit. det är mitt knark Jag är tugguminarkoman
Kaffe, te eller inget? Kaffe i like coffe.
Har du en besatthet? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0