I morn fyller min 2 åring.

Ja nu är det värkligen inte lång kvar tills lilla grabben blir
stora grabben :-) Shit redan 2 år om 1 dag född 12:26 då
kom min vackrasde prins till oss.

En bild på Filip där är han lite mer än 1 år.
Sitter där och äter o skrattar.
helt vanligt hos oss att man skrattar vid matbordet precis
när man äter :-)

Filip är nyvaken som ni alla kan se.
Låt mig få sova jag e trött

WIIi jag får sova tack snälla mammy.

Tröttis igen.

En söt dopbild love you.

Gulleplutten flörtar lite.

Sover så gott i mammas famn.

Hehe hoppla pappa nu ska vi rida ut från toa det luktar bajs.

Tarzan ligger i sängen.

Jag äre höggravid ändå så är
jag sugen på att fira mischis som fyller år :-)
Hon sa att jag var tjock men det vet i fåglarna om
jag var det hehe *visslar*

Filip nyfiken.

Lilla talibannen med huva på huvudet.

Filip sjunger du gammla duuuuu friaaa.

Min raggarfarsa.

Yea jag har kräkts på pappa.
Ups det var tur att det var pappa hade det varit farbror hade
han nog stuckit hem,

Ja ni kan lista ut vad jag gör ;-)
Det var sista bilden på mig.
/mammatingleing


Kommentarer
Postat av: Dessi

Hehe, va rolig din pappa såg ut!

2009-05-13 @ 19:18:00
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: michis

joo du var ENORM! synd att jag inte verkar hitta bilder!

2009-05-13 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0