Inget blev av!


Jag som hade planer på att gå ut på en kvälls promenad förut
men det blev inget av med det.
För Filip ville gå upp o leka 1 timma extra så det fick han
så han var nöjd :-)
Sen när han hade somnat igen då kom det ett typiskt regn
väder då blev man inte så förtjust i av att gå ut sen
nu när solen är här då är det lite mörkt ute
o jag bruka vara ute i minst 1 timma då hinner det bli kallt o svart ute
och det vill inte jag då är jag här hemma och gör något.

En sak som jag funderar över är att jag hade köpt en bad
fisk till filip som han skulle få när han fyller och nu
är det så typiskt att den är borta.
har letat precis överallt men den finns ingenstanns vet bara
inte vart jag ska leta.Måste hitta den innan sommar säsongen drar
i gång...men HMM vart kan fisken vara?????
Typiskt att bo med killar det är säkert Fredrik som har gömt
undan den och nu har han glömt bort vart han lagt den.
Det gör mig värkligen iriterad för så var precis min far också
han la undan allt och sen kom han aldrig i håg vart han lagt det.
Börja funderar på egen lägenhet så man får bättre ordning här
hemma så ingen flyttar på saker och ting.Det gör mig oxtokig galen arg.

Jag känner mig lite små frusen här hemma jag längtar för varje dag
efter en varm sommar sol så man kan åka ut till en Ö och sola med
båten.Något jag vill ha mer är ett badkar så jag kan leka
sjögunfru det är så gött med badkar nu för tiden får jag åka
hem till släkten och bada.
Vet ni jag köpte en neon bikinis i från usa över internet och alla
som känner mig vet att jag hatar engelska kan värkligen inte
det spåket något jag ångrar men jag kommer aldrig och lära
mig det :-( men i alla fall föra veckan fick jag hem min bikinis
och jag blev jätte besviken på mig själv för jag hade
bara beställt ett par badbyxor :-( och jag har värkligen inte råd med
överdelen nu då det är 100 kr i frakt *usch* vad dumt det blev nu.
Men jag får trösta mig med att bada topplös då :-) då har
små killarna något och kolla på.
Jag är i alla fall jätte ledsen o besviken på mig själv.
För jag vill lyssa upp till sommaren.
Pöss mammatingeling

Det här är livet inga folk på ön då kan man
leka näcken :-)
Då blir hela jag brun *kanon bra ju*

Kommentarer
Postat av: michis

fin bild =)

2009-05-13 @ 21:31:11
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0