Jippi!


Saknar dig grabben men jag vet att du är med mig
varje dag.

Kan börja med och säga att våran lägenhet gick igenom beiktningen
jippi vad bra.Fast det blir ju ändå lite om tappsering i köket men det
sa hon inget om men hon såg nog inte den skadda väggen där det
råkar nämligen vara förstörd :-P men innan det blir en riktig besiktning
så har jag hunnit med och fixa det.
Och våran andra lägenhet som vi ska få till juli har dom inte
besiktat än men behöver dom inte fixa något i den förutom
badkar så kan vi ha tur och få komma in tidigare :-)
Känns ju jätte bra men spelar ju ändå ingen roll om
jag skulle få komma in i juli för i bland kan man
få vänta 3 månader på att få komma in.
Och igenligen så skulle lägenheten vara ledig från och
med juni men dom har inte ens sätt hur den ser ut.
Så nästa vecka kanske vi får veta när vi får flytta in.
Skulle vara jätte bra och veta när man ska få flytta in
Då jag nämligen också ska åka till Eskilstuna under sommaren.
Men först och främst så vill jag ha lite planerat sen kan jag
klura ut vilken månad jag ska till Eskilstuna.
Men blir väl i juli eller i juni kanske båda månaderna får väl se
hur mycket pengar man har.Haha lär ju vara pankare än
någonsin sen när man flyttat men jag vill träffa mina
kära vänner.
Fredrik jobbar ju hela juli men v 27 vill min mamma låna
filip så då blir det en hemresa sen får vi se när
jag är där.
Det är så svårt och planera nu när man inte vet
hur det ser ut.Får åter komma när jag vet mer :-)

Ja annars i dag har det inte alls hänt så där jätte mycket
förutom att jag diskade i morse så det skulle se
jätte fint ut här hemma.
N u när jag städe hela dagen lång i går altl blev
hel vitt så nu är det ett fint hem :-) jag trivs om jag hade
bott här själv men nu är vi alldels för tok för många i våran
lilla 2a ska bli så gött att få flytta snart.
Senare i dag ska vi i väg på promenad med Filip.
Vi var ju ute i går efter dagis då solen sken.
Så man blev grymt sugen på att gå och jag fick även med
Fredrik kan jag säga hehe kul att han också vill röra på sig.
Och när vi hade gått så kom vi till en jätte rolig lekpark
i ett villa område med massa roliga leksaker.
Filip tyckte det var riktigt kul,
lekparekn låg typ nere vid en gropp och med massa backar.
Så där fanns det en jätte stooor rutschkana.
Viste inte om Filip skulle få åka den då den var så lång
och inte alls bredd.Och när jag åkte först fan vad fort det gick och sen var
det tre hopp i mitten så den fick Filip allt åka med mig flera gånger
och det tyckte han var skit skoj :-)
Passar även bra för riktiga vuxna folk om man vill ha kul.
Förutom rutschkana fanns det en stor gunga som hela familjen
kunde sitta i men et tyckte inte Filip om han ville ju gånga själv
och inte alls med mamma o pappa :-P Hmm vad konstigt undra hur
de kan komma sig? Han är stora killen då vill man inte ha mamma
o pappa bredvid sig när man gungar.Fast jag hade också riktigt skoj
i går.

När vi kom hem var vi jätte hungriga så F beställde mat jag fick en
jätte mumsig god kebab tallrik smaskens var det.
även filip fick både pizza strips och kebab och det tyckte han om.

På kvällen var jag helt rastlös och bara ville gå ut för jag tänkte
fan vad mycket jag har ätit i dag jag spricker snart måste
ut och röra på mig.
Så jag gick min 1 timmas promeand gött o få komma ut
och röra på sig.
Usch när jag var ute på trodaren kom det en flicka
med en ful stor pittbulterier såna hundar tycker jag
inte om.Men jag bruka inte gnälla på såna hundar.
Men i går var det otäckt den äckliga hunden drog i kopplet
och föröskte hoppa på mig och den morrade som en
tigger.Jag har aldrig hört en hund morra så högt och så arg.
vad fan ska man med en argsint hund till?Förstår inte
alls att såna raser har blivit så poppis.
jag trodde värkligen den äckliga hunden skulle äta upp mig.
tacka fan för att flickan kunde hålla i hunden annars hade den
flyggit på mig säkert ätit upp mig.
Nej fyfan för såna hundar äckliga hundar som jag inte
kan acepterar men så är det.
Jag har haft en dobberman och det står jag för och han
har aldrig visat någon tecken på att bita ihjäl någon.
han kunde vakta hemma men aldrig när vi var ute
då var han coll lugn och ville bli klappad ut av alla.
Men pittbulltarier är kamphundar och
rottis och dobberman är brukshund.
Det är helt olika saker med det.
Fast på ett sätt när den där äckliga hunden nästan flög på mig
och morrade som en tigger så kändes det som att scott var med
mig och skyddade mig.
Nu tycker ni att jag överdriver men jag tror ju
faktist på andar och sånt.
Och det är självklart att jag tror att scott är fortfarande med mig.
Och det tycker jag är bra för då glömmer vi inte varandra...

Nej nu ska jag föröska göra något vettigt här hemma.
Pöss mammatingleing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0