Kväll o sol!

2del Playboy Jogging Strl Mediuml Minty

Nu så är det allt kväll då kan minsan solen titta fram.
Gissa om man blev bra sugen på att gå ut hihi så hela
familjen även Filip som är sjuk fick sig en liten promenad i vagnen.
Han tyckte det var skönt och komma ut vi gick till farfar o hälsade på
skulle hämta ett paket som jag hade köpt på tradera.
En jätte fin turkos mysdress med playboy på.
Fast jag gillar dressen mer än märket ;-) känner mig
inte längre som en playboy brud nu är jag nog en höns mamma.
När vi hade hämtat paketet såg vi farfar men han såg inte oss
så han åkte i väg :-( Filip blev jätte besviken men när jag sa farfar misade
oss så blev vår lille son glad igen.
Vi var ute på gården och lekte i lekparken efter 20 minuter så
gissa vem som dök upp då?
Filip sken upp som en sol när han såg farfar komma med sin
vätiranbil ;-)
Så farfar o Filip fick allt leka en stund sen skulle farfar i väg o jobba natt
*suck* så jobbigt för han för i går hade han varit i oslo och jobbat där
aldrig en lugn stund för farfar :-(
Efter det så gick vi hem och tvättade så nu har man fräscha kläder
här hemma och luktar så gott.

I dag så har det inte hänt så mycket Filip har sovit nästan hela
dagen bara varit uppe någon timma och ätit mat sen sprungit
till sängen o säga jag vill sova vill sova o så vidare.
Och säger jag nej vi ska leka då blir han tokig och börja
skrika.Men helt  rätt ut av lilla grabben man ska ju så klart
sova när man är sjuk.
Så i dag blev det inte alls mycket städ här hemma som jag
hade planerat och inte heller något bakande får se till o baka
i helgen massa gott som man ska ha på kalaset när Filip fyller 2 :-)
Nu blir det till och ta det lugnt kanske ska pyssla i hop något
vet inte vad har så dåligt med idier nu fast man har mycket matrial.
Men något ska man väl kunna fixa till.
Pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0