Kväller!


Jäsp nu är det kvällo självklart så är man trötter.
Killarna är fortfarande kvar men några har gått men
då har det kommit nya hit och spela.
*jäsp* man kan börja undra när dom ska gå hem och sova???
För nu vill i alla fall jag sova eller äta något en macka tillexembel.

Jag nattade Filip vid 7 och jag trodde så klart att han skulle somna
så jag gick ut och gick.
Tänkte att F kunde lika gärna ta hand om Filip då jag har haft honom
hela dagen själv i dag och vi har haft riktigt kul utan pappa.
Så jag var ute och gick en hel timma och fy fan vad dynga det luktar
i stan ;-D Luktar riktig gött det så ska det lukta mohöhöhö då är det
sommar och ko skit i hagen ;-)då har korna fått kommit ut.

När jag kom hem så hörde man så klart FIlip och
jag frågade F om han hade varit inne hos filip
ja självklart hade han varit inne där 2 gånger
jasså tänkte ajg sen får man tro på det om man vill.
Men Filip somnade vid 10 i dag igen.
Så nu hoppas jag att han sover så jobbigt och sova
nu när lillen är så dunder förkyld och hostig :-(
Jag har också fått dom där äckliga bacillerna *blä*
Skit täpp i näsan är jag och svårt och andas usch.
Men men bara ta en nypa salt och hoppas på att
det går över snart :-)

Pöss mammatingeling

Nu är det sommar i sverige med kossorna :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var ut till Hällby på valborg. Hade tänkt o åka till Sundbyholm, men där fanns det bara en eld. Lite lotter o sånt vill man ju ha oxå, då är Hällby toppen. Vilsta avskyr jag. Så trist där o bara en kategori av människor där oxå, överallt!

2009-05-04 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0