Lite störe bebis bilder!

Japp i dag så bjuder jag nämligen på lite störe bebis bilder.
Hehe så man inte blir så bebis sugen när man ser små nykläckta bebisar.
Därför blir det stora bebisar i dag :-)

Första året Filip vill vara påskkärring.
Och absolut blev det ju till att gå på påskparad och
det var väldigt trevligt det.
1000 tals barn medverakde i det så det var super bra dag.

Filip har lärt sig att klä av sig själv.
Så nu visar han att han är en tiger boy som
klarar sig själv en natt hehe.

Nya kläder vi fick ut av farmor när Filip döpdes.
Ni ser ju tydligt och klart att det är i *ROSA*
Inget som jag sa att hon skulle köpa fast hon vet att jag älskar rosa.
Vist hon kanske tänkte på kusinen eller orkade inte gå
på stan utan att hitta något annat.
Men vad gör det hon är fan över 80 då får man köpa
det man själv tycker är fint :-)
Och jag har absolut inget i mot rosa och hade det varit något
plagg som jag inte tycker om så är jag tacksam för över det
jag får och använder det :-)
Som det här farmor plagget fick bli en pjymas :-)
Pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michis

han passar i rosa =)

2009-05-10 @ 22:59:37
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0